Så har jeg også prøvet det... Søvn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Leneur

Min datter var syg torsdag og så i børnehave fredag til fastelavn. Hun havde en fantastisk dag og nød at være speciel dernede, da der var mange feer, prinsesser, turtles og spidermans.
Vi får os en hyggelig eftermiddag og heldigvis får hun noget mad, for hun dejser omkuld kl. 17. Jeg går i seng 22:30, da jeg godt ved vi skal tidligt op. Hun vågner så allerede kl. 4... Åh nej tænker jeg, bare en time mere. Hun får så lidt vand og vi ligger og krammer og hun siger søde mor, dejlige mor, elsker dig. Vi falder i søvn igen og jeg vågner først ved at hun ligger og kalder på mig og der er kl. 8. Det har jeg lige godt aldrig prøvet før med hende. Så nu må man da vist sige vi er vel udhvilede men jeg er nu helt groggy, for alt det søvn er jeg slet ikke vant til. Hjælper nok først når jeg har været i bad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Sara.

Leneur skriver:

Min datter var syg torsdag og så i børnehave fredag til fastelavn. Hun havde en fantastisk dag og nød at være speciel dernede, da der var mange feer, prinsesser, turtles og spidermans.
Vi får os en hyggelig eftermiddag og heldigvis får hun noget mad, for hun dejser omkuld kl. 17. Jeg går i seng 22:30, da jeg godt ved vi skal tidligt op. Hun vågner så allerede kl. 4... Åh nej tænker jeg, bare en time mere. Hun får så lidt vand og vi ligger og krammer og hun siger søde mor, dejlige mor, elsker dig. Vi falder i søvn igen og jeg vågner først ved at hun ligger og kalder på mig og der er kl. 8. Det har jeg lige godt aldrig prøvet før med hende. Så nu må man da vist sige vi er vel udhvilede men jeg er nu helt groggy, for alt det søvn er jeg slet ikke vant til. Hjælper nok først når jeg har været i bad.

Ej hvor dejligt

Håber du bliver frisk af badet...,,

Anmeld

9. februar 2013

B&J

hvor fantastisk med en masse søn men ja vi prøvede det samme igår men han vågnede dog kl 4 og var super frisk så kæresten havde heldig vis fri og tog over så jeg kunne få sovet lidt så jeg kunne være frisk til min praktik, men ja når man også får for meget søvn kan det også være slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.