hmmmm øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Anitta-sofie

hmm damn havde sq håbet det havde virket. men hjemmetest sir sq nej..

chancerne for en positiv BP er vel lig nul, når hjemmetest er negativ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Peanut

Anitta-sofie skriver:

Ved mig har det passet med, at når hjemmetest var negativ, var blodprøven det også. Jeg testede selvfølgelig samme dag som blodprøven blev taget.

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

Peanut skriver:

Ved mig har det passet med, at når hjemmetest var negativ, var blodprøven det også. Jeg testede selvfølgelig samme dag som blodprøven blev taget.

aah ja ok har så først BP dag mandag, men iflg lægen kunne jeg hjemmeteste idag, da det er 14 dage siden ÆO. men de kan jo ikke tage BP i weekenderne

Anmeld

9. februar 2013

Kris89

Anitta-sofie skriver:

Sandsynligheden er nok desværre meget lille, men nogen danner jo hormonet langsomt, så ingen mens er et lille håb, men desværre ikke meget.

Anmeld

9. februar 2013

Peanut

Anitta-sofie skriver:

aah ja ok har så først BP dag mandag, men iflg lægen kunne jeg hjemmeteste idag, da det er 14 dage siden ÆO. men de kan jo ikke tage BP i weekenderne

Nårh okay, men det har passet med jeg kunne få taget blodprøve de 14 dage efter ÆO, så tror desværre godt du kan regne med blodprøve er negativ også 

Anmeld

9. februar 2013

dina1980

Anitta-sofie skriver:

ik nødvendigvis, du kan danne langsom hcg homon, da jeg var 6uger hen var den ik knald positiv, er der ik bare en lille streg svag streg??

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

dina næææ synes jeg ikke, har godt læst det der med at danne det dersens halløj langsomt men hva må se hvad BP siger og ta den derfra

Anmeld

9. februar 2013

Anitta-sofie

Peanut skriver:

Nårh okay, men det har passet med jeg kunne få taget blodprøve de 14 dage efter ÆO, så tror desværre godt du kan regne med blodprøve er negativ også 

ja regner heller ikk med noget, næste punkt på dagsordnen må blive at få manden på benene igen inden vi prøver igen

Anmeld

9. februar 2013

dina1980

Anitta-sofie skriver:

ja regner heller ikk med noget, næste punkt på dagsordnen må blive at få manden på benene igen inden vi prøver igen

ja men jeg håber stadig xxxx alt.

ja han skal have masser af medvind så skal alt det andet nok komme

Anmeld

9. februar 2013

Lisbeth1985

Mine erfaringer siger desværre,at hvis hjemmetesten er negativ er blodprøven det også:-( Jeg håber,at du er okay og at i snart for mod på at forsøge igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.