Min skræmmende morgen. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
13 svar
3 synes godt om
9. februar 2013

MIWULA

Vågner kl 6 ved at Jamie græder lidt og går så ind til ham og kan så høre han hiver efter vejret så jeg tager ham op og tænder lyset for at se om han er blå, heldigvis er han ikke blå så jeg tager ham med ind i vores seng og sidder med ham, han begynder så at hoste som en søløve mens jeg ringer til lægen. Har i mellem tiden givet ham hans maske for astmatisk bronkitis men som ikk har nogen effekt. Han trækker dog vejret meget bedre men er stadig forpustet.

Snakker med lægen og vi kommer frem til at han har falsk strubehoste og vi self skal ringe hvis der bliver mere eller det bliver værrer.

Lige nu har han det fint og sidder og spiser morgenmad men hold da op jeg er da chokket.. Ved ikk om jeg tør ligge ham til at sove igen..

Også er han lige kommet over sin lungebetændelse.. Stakkels dreng..

Nå men det var så min morgen, håber dog at jeres har været meget bedre.. Og vores blir meget bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Hvem?

MIWULA skriver:

Vågner kl 6 ved at Jamie græder lidt og går så ind til ham og kan så høre han hiver efter vejret så jeg tager ham op og tænder lyset for at se om han er blå, heldigvis er han ikke blå så jeg tager ham med ind i vores seng og sidder med ham, han begynder så at hoste som en søløve mens jeg ringer til lægen. Har i mellem tiden givet ham hans maske for astmatisk bronkitis men som ikk har nogen effekt. Han trækker dog vejret meget bedre men er stadig forpustet.

Snakker med lægen og vi kommer frem til at han har falsk strubehoste og vi self skal ringe hvis der bliver mere eller det bliver værrer.

Lige nu har han det fint og sidder og spiser morgenmad men hold da op jeg er da chokket.. Ved ikk om jeg tør ligge ham til at sove igen..

Nå men det var så min morgen, håber dog at jeres har været meget bedre.. Og vores blir meget bedre..

Sku li til at skrive Søløve = Falsk strubehoste, håber i får en go dag, og ud med jer - så han kan få noget frisk luft

Anmeld

9. februar 2013

MIWULA

Hvem? skriver:

Sku li til at skrive Søløve = Falsk strubehoste, håber i får en go dag, og ud med jer - så han kan få noget frisk luft

Hehe.. Jep.. Hva så når han kommer ind igen efter vi har været ude så bliver det vel ikke værre vel?

Anmeld

9. februar 2013

B&J

Hvem? skriver:

det skulle jeg også lige til at skrive.....

TS: jeg håber af hele mit hjerte det snart er over for lille manden

Anmeld

9. februar 2013

MIWULA

B&J skriver:

det skulle jeg også lige til at skrive.....

TS: jeg håber af hele mit hjerte det snart er over for lille manden

Ihh tusind tak..

Anmeld

9. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

MIWULA skriver:

Vi hadder også bare FS så mega meget...

Her hjælper frisk luft ikke - is nægter han, det eneste der hjælper ham er at give ham af den forebyggende astma medicin... Den har det samme stof i som de giver i forstøver på børne modt.

Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

10. februar 2013

MIWULA

Mor til Frederic og Freya skriver:

Vi hadder også bare FS så mega meget...

Her hjælper frisk luft ikke - is nægter han, det eneste der hjælper ham er at give ham af den forebyggende astma medicin... Den har det samme stof i som de giver i forstøver på børne modt.

Rigtig god bedring med ham.

Ej hvor øv men godt masken virker så for jeg havde givet jamie masken og her virkede den ikk og vagtlægen sagde os til mig at faktisk virker det slet ikk på FS.. Men det gør det jo så hos jer kan jeg høre..

Anmeld

10. februar 2013

MIWULA

Baagøe skriver:

Rigtig god bedring med ham

Tusind tak.. det var heldigvis ikk så voldsomt her til morgen.

Anmeld

10. februar 2013

Kløver

Lyder ikke rart håber han snart er bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.