:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. februar 2013

mab

Hej allesammen, idag er en mega øv dag. Dem kender i velallesammen, jeg synes det er så hårdt som kvinde i den her behandling 

Her til aften er min mand taget i byen med hans venner og de sidder her og drikker og hygger(hvilket ikke sker så tit + jeg helt ok med han skal passe sine venner osv) men da de gik brød jeg sku sammen for første gang i to mdr. 

Det er hans sæd den er galt med og så er det mig der skal på hormoner, førelsesmæssige rutscheture, ingen alkohol, ingen kaffe, holde vægten, huske medicin tider, mærke efter tegn osv osv osv. 

Keg synes det hårdt - og ced ikke hvorfor og hvad jeg får ud af at skrive set - men trængte virkelig lige til det :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

BigHope13

Du får en kæmpe kram herfra
her er det mig den er gal med men jeg kan også blive både gal, ked og frustreret når manden så engang i mellem brokker sig over hans hårde arbejde i den her proces. og jeg tænker bare hvor ville jeg meget hellere lægge en klat i en kop en gang i mdr, end stikke mig selv med nåle æde en masse piller for ikke at tale om at skulle udstille understellet flere gange i ugen. plus mærke alle de forandringer der er ved kroppen og ja så bliver man sku skør i knoppen. Jeg forstår dig så udemærket og tror generelt det er lige hårdt for os kvinder uanset om det os der har problemet eller ej. Når man i et forhold begge så brændende ønsker dette barn og man får beskeden om det ikke kan ske på naturens måde fordi den ene ikke "fungere", så går det ud over begge.
Hold ud og kæmpe videre, det er pisse hårdt for forholdet men gud hvor har det styrket os indtil videre

Anmeld

9. februar 2013

nielsen80

mab skriver:

Hej allesammen, idag er en mega øv dag. Dem kender i velallesammen, jeg synes det er så hårdt som kvinde i den her behandling 

Her til aften er min mand taget i byen med hans venner og de sidder her og drikker og hygger(hvilket ikke sker så tit + jeg helt ok med han skal passe sine venner osv) men da de gik brød jeg sku sammen for første gang i to mdr. 

Det er hans sæd den er galt med og så er det mig der skal på hormoner, førelsesmæssige rutscheture, ingen alkohol, ingen kaffe, holde vægten, huske medicin tider, mærke efter tegn osv osv osv. 

Keg synes det hårdt - og ced ikke hvorfor og hvad jeg får ud af at skrive set - men trængte virkelig lige til det :-(

Det er heeelt ok at have de følelser - her var vi uforklarlige barnløse, og jeg syntes også det var vildt hårdt, at manden bare kunne leve videre som før, mens jeg måtte have fri for arbejde, droppe kaffe, rødvin m.m. Blev faktisk på et tidspunkt så bitter i forløbet, at manden heller ikke drak når vi var afsted han vidste simpelthen, hvor træls jeg blev af det. Vil så også sige, nu er alkohol m.m. jo heller ikke fremmende for sædkvalitet, så måske I kunne lave en aftale om, at han holder sig lidt på måtten i tiden op til æu og ao? Bare sådan at det hele virker lidt mere retfærdig.

Anmeld

9. februar 2013

Miss BananaHammock

Kan godt huske det og vil også bare sige det er helt iorden!

Her var der også en fælles front og da hormonerne gjorde mig så utrolig træt, så skulle manden alligevel køre hjem når vi var ude.

Men ja, som Nielsen80 skriver så vil det da være en ide at han også holder sig fra alkohol omkring han bidrag.

Behandling is a bitch - det er umenneskeligt hårdt og alle os der har udholdt det, er sku seje kvinder!!

Anmeld

9. februar 2013

Putomanen

Jeg har haft det præcist som dig! Her er det også mandens sædkvalitet, som er 'problemet', og jeg synes at det har gjort det endnu sværere at sige noget til ham, fordi jeg var bange for at såre ham.

Men det sætter mit pis i kog hvis han begynder at brokke sig over, at han skal ind og aflevere en klat, og det ikke passer med hans arbejde, eller han ikke kan tage på druktur, fordi han skal aflevere prøven dagen efter.

Jeg har snakket med ham om det og forsøgt at forklare ham, hvor hårdt behandling er for mig, og hvor meget jeg ofrer. Måske det vil hjælpe dig, hvis han får en større forståelse? Samtidig synes jeg dog også at din kæreste skal holde sig lidt fra alkoholen, hvis han endnu ikke har afleveret sædprøven.

Til slut, så er det altså helt legalt at du har de følelser du har. Du må ikke skamme dig over dem. Det er bare skide hårdt at være i behandling. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.