Luft i maven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

grinny

Ja, ikke lige den slags luft som man først tror, men men men..

Jeg har for to dage siden fået fjernet min galdeblære ved en kikkertoperation, og putter jo luft ind i maven så de bedre kan se og komme til.

Nu er mit spørgsmål så, er der nogen der ved hvor lang tid det bliver i maven? For jeg er godt nok træt af at se gravid ud fordi min mave er helt pustet op og hård, og nu trykker det altså også snart rigtig godt i skulderen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

KittyCatta

Ja, ikke lige den slags luft som man først tror, men men men..

Jeg har for to dage siden fået fjernet min galdeblære ved en kikkertoperation, og putter jo luft ind i maven så de bedre kan se og komme til.

Nu er mit spørgsmål så, er der nogen der ved hvor lang tid det bliver i maven? For jeg er godt nok træt af at se gravid ud fordi min mave er helt pustet op og hård, og nu trykker det altså også snart rigtig godt i skulderen  

Jeg blev selv opereret for blindtarmsbetændelse for fire dage og jeg er stadig meget oppustet. Selvom jeg har tabt mig ret meget (5,5 kg på syv dage) ligner jeg stadig en højgravid.

Så følger lige med her. Ville være dejligt at vide, hvornår det forsvinder.

Anmeld

9. februar 2013

grinny

KittyCatta skriver:

Jeg blev selv opereret for blindtarmsbetændelse for fire dage og jeg er stadig meget oppustet. Selvom jeg har tabt mig ret meget (5,5 kg på syv dage) ligner jeg stadig en højgravid.

Så følger lige med her. Ville være dejligt at vide, hvornår det forsvinder.

Puha, kan se jeg har mange dage foran mig endnu så  

Kan bare ikke ligge ned og sove for så trykker det rigtig meget i skulderen og under højre ribben.

Men lidt luft i nogle dage er selvfølgelig bedre end smerter  

Anmeld

9. februar 2013

grinny

Ingen der ved noget om det? 

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Da jeg blev opereret for endometriose for 7 år siden, mener jeg det tog en uges tid, før det var ude...

Husk at du skal prutte når du føler trang til det og ikke holde på den, det kan gøre det tager længere tid! Så din familie må tage sig i agt

Anmeld

9. februar 2013

grinny

tarkoflen skriver:

Da jeg blev opereret for endometriose for 7 år siden, mener jeg det tog en uges tid, før det var ude...

Husk at du skal prutte når du føler trang til det og ikke holde på den, det kan gøre det tager længere tid! Så din familie må tage sig i agt

Puha, en hel uge 

Vidste ikke det med prutterne, det kunne de da godt have fortalt  

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

grinny skriver:

Puha, en hel uge 

Vidste ikke det med prutterne, det kunne de da godt have fortalt  

Ja desværre

Altså det var det de sagde til mig for 7 år siden, men det kan jo være, at de har fundet ud af, at det ikke gør en forskel, det ved jeg ikke men jeg går ud fra, at det er i bughulen du har fået pustet luft ind?

Anmeld

9. februar 2013

grinny

tarkoflen skriver:

Ja desværre

Altså det var det de sagde til mig for 7 år siden, men det kan jo være, at de har fundet ud af, at det ikke gør en forskel, det ved jeg ikke men jeg går ud fra, at det er i bughulen du har fået pustet luft ind?

Ja det er det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.