Nøj hvor er det typisk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
13 svar
1 synes godt om
9. februar 2013

MyLove E

Ja det er det bare. Elias blev puttede fint og faldt i søvn med det samme. Vi slutter så vores skønne ferie af med at se x-factor :-) I pausen vil vi pakke bil så vi kunne være klar til køre hjem i morgen. Elias vågner selvfølgelig. Men pyt jeg sætter ham i barnevognen så han kan se på os:-) Lige pludselig begynder han at græde, da jeg så kigger på ham er der bare opkast over alt. Han kaster op over hele badeværelse gulvet. Det er første gang han kaster op. Så han er jo selvfølgelig meget forvirret over hvad der sker:-( Nå vi får tøj af ham. Han vil gerne i bad, da vi får ham op af badekaret igen og får tøj på ja så kaster han op igen. Nå nyt tøj på, ja vi skulle jo så ha tasken pakket ud igen. :-( Ja jeg skulle også skifte tøj hver gang:-(:-(

Nå nu er Elias og jeg gået i seng. Far venter på at abe ( sove bamse) er færdig i tørretumblen.. Ja for han kastede selvfølgelig op på abe:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Monski

Stakkels lille pus dog
God bedring med ham!

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nurh stakkel! Håber han hurtig er frisk igen!! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nårhh hvor synd for ham  Sørg for at han får masser af drikke så han ikke bliver dehydrert af alt den kasten op. 

Anmeld

9. februar 2013

B&J

åhhhhh stakkels lille mand da, hvor er det synd for ham håber han er over det og har fået sovet

Anmeld

9. februar 2013

MyLove E

Monski skriver:

Stakkels lille pus dog
God bedring med ham!

Han er heldigvis frisk i dag:-)

Anmeld

9. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Nurh stakkel! Håber han hurtig er frisk igen!! Vh stine

Han er på toppen igen:-)

Anmeld

9. februar 2013

MyLove E

B&J skriver:

åhhhhh stakkels lille mand da, hvor er det synd for ham håber han er over det og har fået sovet

Han har det bedre i dag. Faktisk tror vi han har fået for meget sukker i går. Til formiddag havde han været på tur med far og fået juice og musli bar. Og til aften fik han lidt is. Han får aldrig rigtig noget med sukker ..

Anmeld

9. februar 2013

B&J

Tauf skriver:

Han har det bedre i dag. Faktisk tror vi han har fået for meget sukker i går. Til formiddag havde han været på tur med far og fået juice og musli bar. Og til aften fik han lidt is. Han får aldrig rigtig noget med sukker ..

nej, men syntes nu det er meget lidt sukker forhold til hvis han skulle kaste så meget op men kan jo være maden bare har sat sig fast og det lige skulle vende også ryger det jo op.. så maven kan få ro men godt han har det meget beder

Anmeld

9. februar 2013

bøllen

Tauf skriver:

Ja det er det bare. Elias blev puttede fint og faldt i søvn med det samme. Vi slutter så vores skønne ferie af med at se x-factor :-) I pausen vil vi pakke bil så vi kunne være klar til køre hjem i morgen. Elias vågner selvfølgelig. Men pyt jeg sætter ham i barnevognen så han kan se på os:-) Lige pludselig begynder han at græde, da jeg så kigger på ham er der bare opkast over alt. Han kaster op over hele badeværelse gulvet. Det er første gang han kaster op. Så han er jo selvfølgelig meget forvirret over hvad der sker:-( Nå vi får tøj af ham. Han vil gerne i bad, da vi får ham op af badekaret igen og får tøj på ja så kaster han op igen. Nå nyt tøj på, ja vi skulle jo så ha tasken pakket ud igen. :-( Ja jeg skulle også skifte tøj hver gang:-(:-(

Nå nu er Elias og jeg gået i seng. Far venter på at abe ( sove bamse) er færdig i tørretumblen.. Ja for han kastede selvfølgelig op på abe:-(

Åh nej altså - god bedring med ham...

Sidst vi var på skiferie, kastede Silas op da bilen var færdigpakket. Så farmand måtte pakke det hele ud igen.

Ikke den bedste måde og slutte ferie på, håber det går bedre med hjemturen. Ikke sjovt med et sygt barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.