Ja, jeg vil bruge ordet FANTASTISK til den samtale jeg i dag havde med min chef..
Jeg har nu været i Synoptik i 1 mdr. og 6 dage - og det er DRØMMEJOBBET.. Og i dag havde jeg så en lille samtale med min chef. Og ja, det var ikke få ord hun havde at sige, og de var alle P OSITIVE og ROSENE til min fordel.
Hun sagde de så meget gerne at jeg blev hos dem (min prøvetid er ikke ovre endnu, men de havde valgt mig, så nu var det "bare" op til mig), og de var meget overrasket over hvor lærenem jeg er/var. Hun oplevede at alle de andre kollegaer roste mig, og at man ikke kunne mærke på mig at jeg var ny i faget (som hun sagde, hun måtte tage sig selv i, ikke at glemme at jeg er ny og måske ikke ved alt endnu, for jeg virker til at vide og kunne - næsten - alt), blev beskrevet som lærenem og lige som de havde drømt om. De var virkelig glade for mig, og hun sagde ordret: at de havde fundet den bedste til jobbet 
Fik så meget ros af hende, at det halve kunne have været nok. Ved det er pral fra min side af, men er så glad - for efter de sidste oplevelser på andre arbejdspladser, havde jeg brug for noget succes. OG DET HAR JEG BESTEMT FÅET.
Og det med barn/børn - de forstår de mere end godt 
ER SÅ GLAD..
Anmeld