finde en rigtig god parterapuet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

S.L.S

Nå men har lidt brug for hjælp.. Jeg blev gravid ved en upser og han valgte fra.. vi har de sidste 3 måneder kollideret som sindssyge over ingenting.. (er gået fra hinanden) Har været sammen i 1½ år med de on and off der nu er i et forhold.. Han har været her i dag og vi snakkede stille og roligt, omkring det hele.. Han vil inderst inde gerne være en enhed igen, men er blevet bange for at vi er blevet for fremmede over for hinanden, og kommet mere væk fra hinanden osv osv..
Vi har stadig følelser og savner hinanden meget, men vi kollidere jo hele tiden.. mere end normalen..
Nå men hvor om alting er, så foreslog HAN sgu parterapi så vi kunne finde kommunikationen og gerne hinanden igen, men HVOR pokker finder jeg lige en der er VIRKELIG ekspert på det område..  der er jo tusinder og terapueter når ma søger på nettet.. Og jeg gider ikke bare tage den første og den bedste... Så hvis der er nogen der sidder med erfaring eller har prøvet det vil jeg gerne have hjælp til at komme ind og få den hjælp til os begge..

Håber at høre fra jer piger..

herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

sarahb

Jeg har desværre ikke nogle gode råd eller kender nogle, men vil bare lige ønske held og lykke.. det lader til det er en go mand du har dig der, nu må i bare finde ud af at være sammen..
Ønsker jer det bedste og den lille bebs i maven..

Kig evt på nettet om der er nogle der har rated nogle terapeuter.

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Jeg ville prøve at spørge en af brevkasseredaktørerne herinde på baby.dk, om de ikke havde nogen de kunne anbefale...

Anmeld

19. juni 2009

S.L.S

tak for jeres svar :-) syntes man kan søge sig blind. men jo tror jeg spørger herinde.. det havde jeg ikke lige tænkt på??
sådan er det vel jo når der er en masse tanker...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.