Danmarks Indsamling Reklame?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Sabsy

Hej,

Sidder og ser Danmarks Indsamlingen ser her Louise Wolff stå ved bordet og ved siden af en Coca Cola flaske med mærke på. Jeg tænker går de ikke altid i op ikke af reklamere. Synes altid det er kopper eller vandflasker uden mærke på..

Og jeg tror ikke Coca Cola bidrager på det plan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Isabella_mor

Sabsy skriver:

Hej,

Sidder og ser Danmarks Indsamlingen ser her Louise Wolff stå ved bordet og ved siden af en Coca Cola flaske med mærke på. Jeg tænker går de ikke altid i op ikke af reklamere. Synes altid det er kopper eller vandflasker uden mærke på..

Og jeg tror ikke Coca Cola bidrager på det plan.

Det er sikkert product placement... så kan Cocacola godt have givet et bidrag og betalt til at sponsorere programmet og sponsoreret drikkevarene til værterne og æresgæsterne ect... ligesom i IDOLS.. det er samme princip, og i paradise og i Big Brother osv.. det er ogsp Product Placement  

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

Isabella_mor skriver:

Det er sikkert product placement... så kan Cocacola godt have givet et bidrag og betalt til at sponsorere programmet og sponsoreret drikkevarene til værterne og æresgæsterne ect... ligesom i IDOLS.. det er samme princip, og i paradise og i Big Brother osv.. det er ogsp Product Placement  

Men man kan ikke læse at de skulle have bidraget..

Anmeld

8. februar 2013

Isabella_mor

Sabsy skriver:

Men man kan ikke læse at de skulle have bidraget..

jeg ser det ikke så det ved jeg ikke...

Anmeld

8. februar 2013

blomst84

Eller os er det en tanketorsk, hvilket jo sker i live tv DR1 ar sikkert betalt for samtlige sodavand til deres gæster 

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

blomst84 skriver:

Eller os er det en tanketorsk, hvilket jo sker i live tv DR1 ar sikkert betalt for samtlige sodavand til deres gæster 

Det var netop det jeg tænkte - der har jo også været en del lydfejl, så tænkte godt hun lige fik en i pausen også har de glemt den stod der og ikke bare kunne fjerne den - lad os se om den står der om lidt..

Anmeld

8. februar 2013

blomst84

Sabsy skriver:

Det var netop det jeg tænkte - der har jo også været en del lydfejl, så tænkte godt hun lige fik en i pausen også har de glemt den stod der og ikke bare kunne fjerne den - lad os se om den står der om lidt..

hihi tror den er fjernet  For tror ikke Coca cola deltager i den indsamling

Anmeld

8. februar 2013

Stjernholm87

Så lige på Eb.DK AT 4,6 MILLIONER går til at dække udgifterne så mon ikke Dr selv betaler deres cola'er til gæsterne.. 

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

blomst84 skriver:

hihi tror den er fjernet  For tror ikke Coca cola deltager i den indsamling

Nææ hov den er væk

Anmeld

8. februar 2013

blomst84

Sabsy skriver:

Nææ hov den er væk

Haha ja den havde de fjernet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.