Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det er hvad det er
For første gang i de 11 år vi har haft børn, skal vi prøve en weekend uden børn. Det skal nydes , vi er smuttet i sommerhus
Dagen idag er gået med at lave mad klar til i morgen, hvor mandens 40 års fødselsdag skal fejres sammen med gode venner som tilslutter os. Vi skal have en hyggelig aften i morgen med god mad, og det sluttes af med morgen mad sammen søndag, hvor alle vores unger også kommer.
Lige nu sidder jeg i sofaen, brændeovnen varmer, på grillen ligger oksemørbraden
Bedre bliver det hvis ikke
GOD weekend derude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Også god weekend til jer :-)
Nettemor skriver: Årh hvor dejligt! Nyd det Og tillykke med manden
Årh hvor dejligt! Nyd det Og tillykke med manden
Tak skal du have
Det bliver nydt helt underligt der ikke er børn der kalder. Mon jeg kan sove uden lillemanden som plejer at ligge i smør hullet
bøllen skriver: De Tak skal du have Det bliver nydt helt underligt der ikke er børn der kalder. Mon jeg kan sove uden lillemanden som plejer at ligge i smør hullet
De
Imponerende at det er første gang i 11 år. Det er jo helt vildt! Håber at i får en rigtig dejlig weekend og tillykke med manden! Vh stine
Nettemor skriver: Det kan faktisk godt være svært. Men sundt at prøve
Det kan faktisk godt være svært. Men sundt at prøve
Hi hi har aldrig haft børn i smørhullet og har også den holdning at de skal sove i egen seng , men lillemanden er ikke enig
tjaa så nyder bare hyggen , han er trods alt sidste barn :-)
StineW79 skriver: Imponerende at det er første gang i 11 år. Det er jo helt vildt! Håber at i får en rigtig dejlig weekend og tillykke med manden! Vh stine
Tak skal du have :-)
ja det er faktisk lidt vildt og tænke på ..
det er kun blevet en enkelt overnatning i ny og næ ..
alle sejl er ihvertilfald sat ind
ILM
Hvor underligt og vågne uden børn... men også dejligt.
Der virker så tomt og stille uden ungerne. Hvad mon man fik tiden til at gå med inden man fik børn
Hvad mon dagen skal fordrives med indtil gæsterne kommer...
( wauu 96 visninger og 2 svar )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128