Hvornår skal jeg hoppe på kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

God aften Allesammen..  

jeg havde sidst menstruation den 30 eller 31 januar og jeg har regnet mig frem til at min frugtbar periode begynder imorgen og frem til den 14 februar..   jeg har været sammen med kæresten idag og igår... Er det for tidligt at springe på kæresten eller hvornår ville i gøre det..   Hilsen Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Alberte&Mor <3

Hej Maria. Var det en menstruation du havde, eller var det aborten? Det ka nemlig være lidt svært at finde ud af æl tidspunkt hvis ikke du har haft din "rigtige" mens endnu- men jeg ville forsøge mig med æl test men husk at sexe når lysten er der, og ikke kun for at lave baby.. held og lykke... 

Anmeld

8. februar 2013

Maja88

tror ikke chancerne er optimala,da du lige har haft en sa

Anmeld

8. februar 2013

come2

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

God aften Allesammen..  

jeg havde sidst menstruation den 30 eller 31 januar og jeg har regnet mig frem til at min frugtbar periode begynder imorgen og frem til den 14 februar..   jeg har været sammen med kæresten idag og igår... Er det for tidligt at springe på kæresten eller hvornår ville i gøre det..   Hilsen Maria 

Der kan desværre gå op til 6 uger før din mens kommer efter en SA.

Så ægløsningsberegneren kan du ikke rigtig stole på.

Anmeld

8. februar 2013

Nævnte det for lægen da jeg var på sygehuset i tirsdags.   Han troede ikke det har været en SA da jeg ikke havde en mere voldsom blødning end normalt.  Han tror det har været en bio desværre 

Anmeld

8. februar 2013

Alberte&Mor <3

Okay, har du prøvet med æl test? 

Anmeld

8. februar 2013

Maja88

Nævnte det for lægen da jeg var på sygehuset i tirsdags.   Han troede ikke det har været en SA da jeg ikke havde en mere voldsom blødning end normalt.  Han tror det har været en bio desværre 

men kroppen skal lige blive normal igen.. den mens du har haft har jo været din vio så

Anmeld

8. februar 2013

Har prøvet ægg test i sidste cyklus og der ramte vi æggeløsningen da jeg bliv gravid 

Anmeld

8. februar 2013

**Ønskebabyen

Har prøvet ægg test i sidste cyklus og der ramte vi æggeløsningen da jeg bliv gravid 

Så brug dem igen, for at få en konkret svar som du kan bruge til noget. Vi kan ikke gætte os til hvornår du har ÆL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.