syge børn og dele børn. hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

vi har denne weekend dele børn, på weekend. (Der bor to her fast)
Den store af dele børnene ligger nu næsten med 40 i feber..
Hvad gør i andre forældre når det er sådan ? kommer barnet hjem til bopælsforældren ?
Skal lige siges jeg er højgravid, og næsten er på toppen igen efter 1 uge med influenza..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvad gør i andre forældre når det er sådan ? kommer barnet hjem til bopælsforældren ?
Skal lige siges jeg er højgravid, og næsten er på toppen igen efter 1 uge med influenza..

Jeg skal lige forstå. I skal have delebørnene denne weekend, men en af dem er syge(og er hos den anden forælder)
Og du vil vide om barnet skal komme hjem til jer?

Anmeld

8. februar 2013

Maise86

Vi overholder samvær som aftalt hvis børnene er syge. Dog hjælper vi hinanden hvis den ene eller den anden har nemmere ved at holde fri for at passe det syge barn

Anmeld

8. februar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Her er bonus her hveranden weekend. Vi vil helst have hun bliver hjemme hos sin mor når hun er syg, synes man skal have lov at være hjemme når man er syg. Så kommer hun bare lidt ekstra en anden dag. Når du er højgravid synes jeg da heller ikke det er smart at blive udsat for smitte. Men det er selvfølgelig svært at afvise barnet. Hvis det er 7/7 barn synes jeg ikke man skal aflyse pga sygdom.

Anmeld

8. februar 2013

Lone Jakobsen

jeg beholder min datter hjemme hvis hun er syg.

hun ser dette her som hendes rigtige hjem, og hun vil være ked af at skulle afsted med 40 i feber. hendes far har faktisk også sagt at han ikke ønsker at hun kommer syg op til ham.

mit bonus barn er før kommet syg her hen, og det har der ikke været noget problem i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.