Tror snart det er ved at være tid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

Hey tøser. 

Så er det snart tid til, at jeg stopper med mini-piller, og så må en graviditet komme, når den kommer Jeg synes det er enormt spændende, og glæder mig til at det værste eksamenræs er overstået (for så stopper jeg - måske før ). Kan også mærke på min kæreste, at han synes det er spændende

Jeg synes det er en spændende tid at gå i møde, dog skal det ikke gøres til et projekt, da det vil tage hele glæde fra mig. Jeg forventer heller ikke der sker noget forend om et godt stykke tid, - så vil bare forsøge at nyde tiden imens

Lige lidt tanker fra mig. 

God weekend til jer andre derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

tarkoflen

Held og lykke med både eksamner og baby

Anmeld

8. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hey tøser. 

Så er det snart tid til, at jeg stopper med mini-piller, og så må en graviditet komme, når den kommer Jeg synes det er enormt spændende, og glæder mig til at det værste eksamenræs er overstået (for så stopper jeg - måske før ). Kan også mærke på min kæreste, at han synes det er spændende

Jeg synes det er en spændende tid at gå i møde, dog skal det ikke gøres til et projekt, da det vil tage hele glæde fra mig. Jeg forventer heller ikke der sker noget forend om et godt stykke tid, - så vil bare forsøge at nyde tiden imens

Lige lidt tanker fra mig. 

God weekend til jer andre derude.

Held og lykke med projektet - og eksamensræset 

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Held og lykke med både eksamner og baby

Mange tak 

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Held og lykke med projektet - og eksamensræset 

Mange tak - eksamensræset må dog gerne overstås hurtigst muligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.