forringer det chancen for graviditet når man er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.140 visninger
14 svar
3 synes godt om
8. februar 2013

Kris89

Øv øv. Med 4 dage til testdag ligger jeg bare total syg. Igår var helt slem med feber, stiv nakke og bare utilpas.

Kan eller forringer det vores chancer for de gyldne to streger om bare 4 dage? Har jo ikke rigtig spist pga sygdom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej tværtimod,kan det forøge din chance,da dit imunforsvar er nedsat. 

Anmeld

8. februar 2013

Kris89

Mor_til_2_unger skriver:

Nej tværtimod,kan det forøge din chance,da dit imunforsvar er nedsat. 

Hvordan kan det forøge chancen? Håber selvfølgelig ved at ligge stille at det forøger, men hvordan kan svækket immunforsvar være positivt?

Anmeld

8. februar 2013

Christina :-)

Jeg var herre syg da jeg testede posetiv den her gang

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Dit immunforsvar kan være svækket, når du er gravid, fordi der jo er et fremmedlegme i dig, som du krop helst ikke skal udstøde... Og derfor kan det være, at du nemmere end normalt rager sygdom til dig, så det kan faktisk være et godt tegn

Jeg for at det er fordi, der er et lille æg derinde, som din krop forsøger at passe på, så det kan vokse sig stort og stærkt!

Anmeld

8. februar 2013

Kris89

Wee tusind tak for svar. Bliver jo helt positiv nu håber håber håber

Anmeld

8. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Et befrugtet æg er et fremmede legme,og der med må imunforsvarret ikke være for stærkt,da livmoderen ellers ikke 'giver' ægget lov til at sætte sig fast,når imunforsvaret er nedsat,som det er under sygdom,har kroppen mere travlt,med at gøre dig rask,end at frastøde et fremmede legme. 

Derfor er der også en del kvinder i behandling,der får predisolon. 

Anmeld

8. februar 2013

Kris89

Mor_til_2_unger skriver:

Et befrugtet æg er et fremmede legme,og der med må imunforsvarret ikke være for stærkt,da livmoderen ellers ikke 'giver' ægget lov til at sætte sig fast,når imunforsvaret er nedsat,som det er under sygdom,har kroppen mere travlt,med at gøre dig rask,end at frastøde et fremmede legme. 

Det lyder godt så håber jeg bare det er grunden. Nu har jeg jo mistet to gange før, så hvis jeg er gravid skulle dem gerne sætte sig helt fast denne gang

Anmeld

8. februar 2013

Kris89

Mor_til_2_unger skriver:

Hvad så hvis man kommer på antibiotika??

lige snakket med lægevagten, han mente det lød som slem halsbetændelse...

Anmeld

8. februar 2013

Kris89

mortilelias:-) skriver:

Jeg var herre syg da jeg testede posetiv den her gang

fik du antibiotika/pencillin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.