Når man har svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej folkens

Når man har svamp i skeden og det creme fra apoteket man kan købe i håndkøb ikke virker kan man så godt bare ringe op til lægen for at få recept på noget creme eller skal man op til undersøgelse?

Jeg HADER underlivs undersøgelser... Får det virkelig fysisk dårligt af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

wamse

Tror det er forskelligt fra læge til læge Så der er vist ikke andet for, end at ringe og høre din læge

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Tror det er forskelligt fra læge til læge Så der er vist ikke andet for, end at ringe og høre din læge

okay. Ja det må jeg jo prøve.

Anmeld

8. februar 2013

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej folkens

Når man har svamp i skeden og det creme fra apoteket man kan købe i håndkøb ikke virker kan man så godt bare ringe op til lægen for at få recept på noget creme eller skal man op til undersøgelse?

Jeg HADER underlivs undersøgelser... Får det virkelig fysisk dårligt af det..

Det kommer an på din læge, men i de fleste tilfælde vil du komme til lægen til undersøgelse, for at få udskrevet receptpligtig medicin. 

Nogle læger vurderer dog, at det ikke skader at prøve et præperat uden forundersøgelse. Så der er kun én måde at få svar på!

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det kommer an på din læge, men i de fleste tilfælde vil du komme til lægen til undersøgelse, for at få udskrevet receptpligtig medicin. 

Nogle læger vurderer dog, at det ikke skader at prøve et præperat uden forundersøgelse. Så der er kun én måde at få svar på!

ja det er selvfølgelig rigtigt. Jeg var deroppe for et stykke tid siden og fik udskrevet piller mod det... hjalp ikke.. Så købte jeg håndkøbs creme på apoteket.. virkede heller ikke.. Så håber jeg kan få udskrevet noget Brentan for det plejer at virke på mig

Anmeld

8. februar 2013

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

ja det er selvfølgelig rigtigt. Jeg var deroppe for et stykke tid siden og fik udskrevet piller mod det... hjalp ikke.. Så købte jeg håndkøbs creme på apoteket.. virkede heller ikke.. Så håber jeg kan få udskrevet noget Brentan for det plejer at virke på mig

Hvis det er noget du har erfaring med, burde en undersøgelse ikke være nødvendig Med mindre at lægen insisterer på en podning nu hvor de udskrevne piller ikke har virket.

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Hvis det er noget du har erfaring med, burde en undersøgelse ikke være nødvendig Med mindre at lægen insisterer på en podning nu hvor de udskrevne piller ikke har virket.

okay. Jeg må prøve at ringe derop på mandag

Anmeld

8. februar 2013

Valle81

Hejsa,

Nu du ikke er så glad for det, har du så prøvet de der kombinationspakker fra Canesten, hvor du også skal sætte sådan en pille op i skeden??

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa,

Nu du ikke er så glad for det, har du så prøvet de der kombinationspakker fra Canesten, hvor du også skal sætte sådan en pille op i skeden??

Ja dem har jeg også prøvet.. Men synes bare ikke det virker.. Men ved ikke om det er fordi jeg måske bruger cremen forkert og ikke får den ordentlig op i skeden..

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

Jeg havde det i starten af graviditet, og der fik jeg et rør jeg skulle suge cremen op i, også et lille stykke ikke meget da der kunne åbne for fødsel, ved ikke hvad det hedder men det hjalp så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.