Sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor og far r ikke sammen men vi har fælles forældremyndighed..

Kan det virkelig passe at det altid r den barnet bor hos der ska tage fri når barnet r syg?
Kan og skal far ikk også være en del af det??

Jeg har ikk kunne være på arbejde i en månede uden at blive kaldt hjem hvertfald en gang pr uge pga barn syg ..
Ikk fordi jeg ikk vil tage mig af mit barn MEN synes bare far kommer nemt uden om det - jeg har da os et job

Undskyld mit sure opstød ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

baby012

Hvis det er i din periode så er det dig der har ansvaret for barnet.. 

er det i Hans tid, er det hans ansvar, og ham der skal tage fri.. Men har du f. Eks. Barnet altid, udover hver anden weekend, så er det dsig der skal tage fri 

Anmeld

8. februar 2013

henh01

Min datter er på samvær hos sin far fra fredag eftermiddag til tirsdag morgen - hvis min datter er syg i denne periode - dvs mandag eller tirsdag - så er han hjemme med hende (medmindre jeg har fri)

Er hun syg på de andre dage er det mig (medmindre han har mulighed)

Anmeld

8. februar 2013

Tvillingemor80

Altså jeg tænker lidt at den der har barnet hos sig må ta sygefravær. Selvom man for den "trælse" opgave for man jo også alt det gode, hvis man kan sige det sådan..

Men der er da ikke noget i vejen for at spørger far om han kan tage en dag i nu og næ - men synes ikke man kan forlange det..

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Jeg synes som udgangspunkt, at den forælder der har barnet i sygdomsperioden også er den, der bør tage fri Man kan naturligvis aftale, at man deles lidt om det. For os der er alene 24/7 er der jo in alternativer, så vi må bare altid tage fri...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.