Hvilken akupunktør ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken akupunktør ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.599 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Anonym trådstarter

Vi har kun ét ISCI forsøg tilbage og i den forbindelse vil jeg gerne prøve akupunktur.

Jeg har indsnævret det til to kandidater.

1:  http://www.aku-hammel.dk/ som har mange mange års erfaring, er en af europas største klinikker og er en af de førende klinikker indenfor fertilitetsbehandling. Han udfører også irisanalyser, som han har foreslået os, vi starter med.

Han koster ca. 370 kr pr gang.

2:  http://www.xn--akunlen-hxa.dk/Akunaalen/Om_mig.html som er en lille klinik, men stadig med noget erfaring.

Hun er en kvinde, hvilket jeg nok ville foretrække, men det er ikke det eller prisen det handler om. Men hvem man tror er bedst til jobbet 

Hun koster ca 300 kr pr gang.

Så hvis du vil tage dig lidt tid, og kigge på deres hjemmesider, hvilket indtryk får du så? Hvilken af disse to ville du umiddelbart vælge??

Tak for hjælpen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Vi har kun ét ISCI forsøg tilbage og i den forbindelse vil jeg gerne prøve akupunktur.

Jeg har indsnævret det til to kandidater.

1:  http://www.aku-hammel.dk/ som har mange mange års erfaring, er en af europas største klinikker og er en af de førende klinikker indenfor fertilitetsbehandling. Han udfører også irisanalyser, som han har foreslået os, vi starter med.

Han koster ca. 370 kr pr gang.

2:  http://www.xn--akunlen-hxa.dk/Akunaalen/Om_mig.html som er en lille klinik, men stadig med noget erfaring.

Hun er en kvinde, hvilket jeg nok ville foretrække, men det er ikke det eller prisen det handler om. Men hvem man tror er bedst til jobbet 

Hun koster ca 300 kr pr gang.

Så hvis du vil tage dig lidt tid, og kigge på deres hjemmesider, hvilket indtryk får du så? Hvilken af disse to ville du umiddelbart vælge??

Tak for hjælpen! 

Jeg ville vælge akunålen, og det vil jeg ene og alene af den grund at hun nævner barnløshed på sin hjemmeside, og det synes jeg umiddelbart ikke at de andre gør.
Desuden tiltaler akunålens hjemmeside mig langt mere end den anden

Jeg kender ikke noget til nogle af dem, men prøv at google dig til noget viden om dem, evt. om nogen der har været i behandling begge steder - hvis det er muligt!

Det var det jeg gjorde, og jeg fortryder ikke mit valg af akupunktør overhovedet!

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Jeg ville vælge akunålen, og det vil jeg ene og alene af den grund at hun nævner barnløshed på sin hjemmeside, og det synes jeg umiddelbart ikke at de andre gør.
Desuden tiltaler akunålens hjemmeside mig langt mere end den anden

Jeg kender ikke noget til nogle af dem, men prøv at google dig til noget viden om dem, evt. om nogen der har været i behandling begge steder - hvis det er muligt!

Det var det jeg gjorde, og jeg fortryder ikke mit valg af akupunktør overhovedet!

Tak for svar 

Aku-hammel nævner også barnløshed/graviditetsproblemer   http://www.aku-hammel.dk/hvorfor_os.html Men det tog også mig lidt tid at finde rundt i hjemmesiden til at starte med.

Har prøvet at Goggle dem begge, men synes ikke jeg kan finde nogle andres erfaringer 

Anmeld

8. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Tak for svar 

Aku-hammel nævner også barnløshed/graviditetsproblemer   http://www.aku-hammel.dk/hvorfor_os.html Men det tog også mig lidt tid at finde rundt i hjemmesiden til at starte med.

Har prøvet at Goggle dem begge, men synes ikke jeg kan finde nogle andres erfaringer 

Aah okay. Synes hans hjemmeside er MEGET tung og rodet

Jeg har også lige prøvet at google lidt, og finder desværre heller ikke noget

Anmeld

8. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Tak for svar 

Et andet forslag kunne være at prøve og tage kontakt til dem begge og tale i telefon med dem. Så får man tit et indblik i hvordan de er, og man kan hurtigt mærke om man har det behageligt, imens man taler med dem

Anmeld

8. februar 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Hejsa

Først vil jeg sige at du skal vælge den du føler dig mest tryg ved

For det andet, håber jeg virkelig at det lykkes for jer!

Vi har selv været turen igennem, fik dog ikke akupunktur under fertilitets behandlingen! Men men men da vi skulle have nr. 2, skulle der jo penge til og vi var nød til at spare op!

Vi blev enige om at prøve noget alternativt i mellem tiden ( skal lige siges at vi faktisk havde prøvet alt på daværende tidspunkt undtagen akupunktur )

Så jeg ringede ned til Herning akupunktur klinik og spurgte ham om han kunne hjælpe os!

Vi startede begge dernede, men havde absolut ingen forventninger, for hvad kunne sådan nogle nåle gøre for os, men da jeg havde fået den 6 behandling, ja så var jeg sørme gravid, og vi har nu 2 dejlige drenge 

Så jeg er slet ikke i tvivl om at akupunkturen helt bestemt øger jeres chancer!

Stort held og lykke med det og tro på det! Ved hvor frustrende det kan være.

kæmpe knus til jer

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Nina Odgaard skriver:

Hejsa

Først vil jeg sige at du skal vælge den du føler dig mest tryg ved

For det andet, håber jeg virkelig at det lykkes for jer!

Vi har selv været turen igennem, fik dog ikke akupunktur under fertilitets behandlingen! Men men men da vi skulle have nr. 2, skulle der jo penge til og vi var nød til at spare op!

Vi blev enige om at prøve noget alternativt i mellem tiden ( skal lige siges at vi faktisk havde prøvet alt på daværende tidspunkt undtagen akupunktur )

Så jeg ringede ned til Herning akupunktur klinik og spurgte ham om han kunne hjælpe os!

Vi startede begge dernede, men havde absolut ingen forventninger, for hvad kunne sådan nogle nåle gøre for os, men da jeg havde fået den 6 behandling, ja så var jeg sørme gravid, og vi har nu 2 dejlige drenge 

Så jeg er slet ikke i tvivl om at akupunkturen helt bestemt øger jeres chancer!

Stort held og lykke med det og tro på det! Ved hvor frustrende det kan være.

kæmpe knus til jer

tak for svar 

Jeg synes ikke rigtig jeg kan mærke forskel på den ene eller den anden om  hvor tryg jeg føler mig (over telefonen) 

Anmeld

10. februar 2013

lau85

Jeg overvejer selv akupunktør eller zoneterapi, og Poul Bech er mit fortrunkte valg som akupunktør, da mine forældre har brugt ham, dog i anden anledning, men har været godt tilfreds med ham.

De første 6 behandlinger er der tilskud fra Danmark, hvis du er medlem.

Held & Lykke

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

Jeg overvejer selv akupunktør eller zoneterapi, og Poul Bech er mit fortrunkte valg som akupunktør, da mine forældre har brugt ham, dog i anden anledning, men har været godt tilfreds med ham.

Held & Lykke

Okay, det er altid rart at have nogle der har erfaring med ham. 

Må indrømme at det også er ham vi starter med at prøve. Skal ind til ham imorgen til en iris-analyse. Synes et eller andet sted det lyder spændende, men alligevel har jeg svært ved at tro, de kan få noget ud af at se i ens øje. Hehe

Ja er også medlem af Danmark, så forhører mig også lige imorgen hvordan og hvor ledes vi indberetter det 

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

Held & Lykke

Jeg var forbi Poul Bech idag, og blev oplyst om at Danmark giver tilskud til 8 behandlinger, som noget nyt, så det er da meget fedt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.