23+1 og mælkeproduktion :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
1 synes godt om
8. februar 2013

Cbank

Hej allesammen.

Jeg skriver til jer herinde fordi jeg idag er i 23+1 og nu er min mælkeproduktion for alvor startet  Det er så jeg får pletter på mit tøj. Det havde jeg godt nok ikke lige regnet med den ville gøre før slutningen af graviditeten. 

Har I også haft dette og har I nogle erfaringer?? 

Skulle også bare lige ud med det, da jeg syntes det er lidt træls og pinligt faktisk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Kloster

Tror også jeg havde det første gang, for 15 år siden. Køb de engangsammeindlæg og se det som en del af processen

Anmeld

8. februar 2013

Hyacinth

Cbank skriver:

Hej allesammen.

Jeg skriver til jer herinde fordi jeg idag er i 23+1 og nu er min mælkeproduktion for alvor startet  Det er så jeg får pletter på mit tøj. Det havde jeg godt nok ikke lige regnet med den ville gøre før slutningen af graviditeten. 

Skulle også bare lige ud med det, da jeg syntes det er lidt træls og pinligt faktisk  

Ingen erfaringer desværre. Min råmælk kom ved begge børn, lige da jeg havde født. Men havde ret meget af det og den "rigtige" mælk løb til efter 1-2 dage.

Jeg synes bestemt ikke, det er pinligt. Vær glad for at du formentligt bare har en entusiastisk krop og på med nogle ammeindlæg. Jeg synes bedst om Pigeons ammeindlæg - men det er jo smag og behag

Anmeld

8. februar 2013

Cbank

Okay. Rart at høre. Hvor har du købt dem henne af?? 

Anmeld

8. februar 2013

Clisolka

Cbank skriver:

Hej allesammen.

Jeg startede tidligere - 17+ et par dage  Jeg begyndte at gå med ammeindlæg. Jeg "glæder" mig lidt til at se hvornår det hele starter denne gang 

Anmeld

10. februar 2013

Cbank

Okay. Det er meget rart at vide man ikke er den eneste 

Anmeld

10. februar 2013

Mullepilige

jeg brugt først køkkenrulle og til jeg fik start pakken med det rigtig som er ammaindlæg

Anmeld

16. februar 2013

Miss Church

Cbank skriver:

Okay. Det er meget rart at vide man ikke er den eneste 

Jeg fik mælk omkring uge 15 og har gået med ammeindlæg hver dag siden.

Du kan købe dem i baby-butikker, matas eller føtex og lignende

Anmeld

16. februar 2013

Cbank

Okay. Mange tak. 

Jeg har også valgt at købe amme indlæg nu.

Men blev helt forskrækket for det er ikke noget jeg har hørt folk snakke om nemlig. Så troede jo lige pludselig det ''kun'' var mig.

Total palle-alene-i-verden agtigt hehe.

Anmeld

16. februar 2013

Hailiesmom11

Mit mælk kom nok omkring uge 18 vil jeg tro gik med amme indlæg hver dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.