2år og passet hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

bøllen

Anonym skriver:

Vores søn bliver passet hjemme da far går hjemme.Jeg arbejder 7/7 nattevagt.Vi tag ud med lille mand 3-4 gange om ugen. F.eks zoo, svømmehal osvMit intryk er at vores søn trives og udvikler sig.Han har 3 store søskende på 8 -12- 19 år som han for guder og omvendt. Huset er altid fyldt med legekammerater og venners børn. Men vores søn er den yngste i vores kreds.Er det for dårligt af os som forældre at han bliver passet hjemme ? Vi går ikke i legestue men vi laver så meget andet . Han er meget imødekommende og opsøger andre børn.Er jeg en dårlig mor fordi vi har valgt at vores søn skal passes hjemme , og vente med ar komme afsted til børnehave start ?

Nej bestemt ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Carina:-)

Det kan aldrig være for dårligt at være sammen med sine forældre

Jeg gør det samme,og alle mine har været tillidsfulde og meget sociale når de er startet i bh.

Har kun fået positive tilkendegivelser ved at have mine børn hjemme de første 3 år.

Så nej, du er bestemt ikke en dårlig mor-og så længe du netop er obs på at komme sammen med andre børn giver du dit barn det bedste -nemlig sine forældre og samtidig social leg med andre børn

Anmeld

8. februar 2013

Lone Jakobsen

nej du er bestemt ikke en dårlig mor.

jeg havde min yngste hjemme til børnehave start, og det er bare gået rigtigt fint

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak piger, nu har jeg det godt igen. En af mine bekendte spurgte om jeg var en god mor når jeg holdte min søn hjemme, og jeg svarede ja for det mener jeg bestemt. Men så begyndte jeg at tænke en masse tanker og blev i tvivl om jeg gjordre noget forkert .

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Vores søn bliver passet hjemme da far går hjemme.Jeg arbejder 7/7 nattevagt.Vi tag ud med lille mand 3-4 gange om ugen. F.eks zoo, svømmehal osvMit intryk er at vores søn trives og udvikler sig.Han har 3 store søskende på 8 -12- 19 år som han for guder og omvendt. Huset er altid fyldt med legekammerater og venners børn. Men vores søn er den yngste i vores kreds.Er det for dårligt af os som forældre at han bliver passet hjemme ? Vi går ikke i legestue men vi laver så meget andet . Han er meget imødekommende og opsøger andre børn.Er jeg en dårlig mor fordi vi har valgt at vores søn skal passes hjemme , og vente med ar komme afsted til børnehave start ?

Næ, det er da bare dejligt. Hvorfor tror du, du mener dårlig mor pga. det?

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Næ, det er da bare dejligt. Hvorfor tror du, du mener dårlig mor pga. det?

Det har jeg lige skrevet ovenover

Anmeld

8. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak piger, nu har jeg det godt igen. En af mine bekendte spurgte om jeg var en god mor når jeg holdte min søn hjemme, og jeg svarede ja for det mener jeg bestemt. Men så begyndte jeg at tænke en masse tanker og blev i tvivl om jeg gjordre noget forkert .

Bare fordi, vores samfund er indrettet på en måde, der gør det nødvendigt for de fleste at sende børnene i institution, er det altså ikke - og meget langt fra! - en naturlov, at børn SKAL passes ude. Det er 100 % kulturelt bestemt, at det er sædvane i vores del af verden, og det har aldrig handlet om barnets behov. 

Er jeg ikke snarere en dårlig mor, når jeg i sin tid lod mine børn passe af andre for at jeg kunne tage på arbejde og tage mig af/undervise andres børn? Det virker et eller andet sted mere absurd. 

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Det har jeg lige skrevet ovenover

Tænk ikke over, hvad andre mener eller siger, bare tro på dig selv!

Anmeld

9. februar 2013

Faith

Nej selvfølgelig er du ikke en dårlig mor! Og noget siger mig at du godt selv ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.