Medi Scrub?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

MyLove E

God aften.

Er der nogen af jer som har brugt medi Scrub til jeres børn. Som også har brugt den på jer selv?

Jeg lider af en depression og har der igennem nogen træls og meget slemme drømme. Lige pt før jeg beroligende piller til nat.

Men overvejer meget om jeg skulle prøve denne børste.

Er der nogen som har en liggende de ikke bruger mere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

MyLove E

Slet ingen???

Anmeld

7. februar 2013

ESV

Tauf skriver:

God aften.

Er der nogen af jer som har brugt medi Scrub til jeres børn. Som også har brugt den på jer selv?

Jeg lider af en depression og har der igennem nogen træls og meget slemme drømme. Lige pt før jeg beroligende piller til nat.

Men overvejer meget om jeg skulle prøve denne børste.

Er der nogen som har en liggende de ikke bruger mere??

Jeg er lidt forvirret jeg troede medi scrub var en sæbe og du snakker om en børste.

Anmeld

7. februar 2013

MyLove E

ESV skriver:

Jeg er lidt forvirret jeg troede medi scrub var en sæbe og du snakker om en børste.

Du kan også få en børste. den skulle berolige..

Anmeld

7. februar 2013

ESV

Tauf skriver:

Du kan også få en børste. den skulle berolige..

Okay så må jeg blive dig et svar skyldig for den har jeg aldrig hørt om. Men håber der sidder nogle andre med et svar du kan bruge.

Anmeld

7. februar 2013

MyLove E

ESV skriver:

Okay så må jeg blive dig et svar skyldig for den har jeg aldrig hørt om. Men håber der sidder nogle andre med et svar du kan bruge.

Anmeld

7. februar 2013

Kay

jeg har i mit arbejde brugt den på børn... og de fleste har det virket på... så håber du finder en og kan prøve det af 

Anmeld

7. februar 2013

MyLove E

Kay skriver:

jeg har i mit arbejde brugt den på børn... og de fleste har det virket på... så håber du finder en og kan prøve det af 

Tak. men tror du også de dur på voksne??

Anmeld

7. februar 2013

Kay

Tauf skriver:

Tak. men tror du også de dur på voksne??

altså i forhold t il hvad jeg læste om det dengang, og kan huske nu... kan jeg ik se hvorfor det ik skulle kynne virke  

det er et par år siden jeg brugte det

Anmeld

7. februar 2013

MyLove E

Kay skriver:

TåTa

altså i forhold t il hvad jeg læste om det dengang, og kan huske nu... kan jeg ik se hvorfor det ik skulle kynne virke  

det er et par år siden jeg brugte det

Tak:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.