Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den var som forventet negativ..
Så nu er det op på hesten igen..
skal have ny medicin.. Menupur (staves).. og en ny form for dyrkning af ægene..
nogen der ved hvad der er anderledes ved menupur?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sender dig jordens største krammer er så ked af det på jeres vejne...
men håber af hele mit hjerte det nye medicin kan hjælpe
ønskebarn74 skriver: Den var som forventet negativ.. Så nu er det op på hesten igen.. skal have ny medicin.. Menupur (staves).. og en ny form for dyrkning af ægene.. nogen der ved hvad der er anderledes ved menupur?
Kæmpe krammer til dig, hvor er det bare uretfærdigt!
Jeg har selv været på menopur, men jeg kan desværre ikke huske hvad forskellen er. Jeg håber at den vil være god for dig.
stor krammer... ny bedicin kan være det der gør hele forskellen ja op på hesten igen.. og fortsæt det super seje arbejde med vægt tab
Kay skriver: stor krammer... ny bedicin kan være det der gør hele forskellen ja op på hesten igen.. og fortsæt det super seje arbejde med vægt tab
Har lige købt hørebøffer til iphonen til formålet.. Skal ud at trave og danse tosset..
tarkoflen skriver: Øv hvor er det træls for jer Jeg har kun været på menopur, så kan desværre ikke fortælle om forskellen fra andre slags hormoner, men dejligt, at de prøver noget andet!Jeg for at det er det, der skal til
Øv hvor er det træls for jer Jeg har kun været på menopur, så kan desværre ikke fortælle om forskellen fra andre slags hormoner, men dejligt, at de prøver noget andet!Jeg for at det er det, der skal til
Tak søde, hvordan får det hos jer.. ?
Øv øv øv øv søde. Har sådan tænkt på dig i dag. Håber den er der næste gang
Hvad hormon var i på i denne gang?
ønskebarn74 skriver: Tak søde, hvordan får det hos jer.. ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128