til jer med øre børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har virkelig brug for lidt råd og hjælp .
Jeg har en pige på 3 måneder . Hun har skreget siden fødslen . Den første måned var det 16 times i døgnet . Derefter er det blevet bedre efter besøg hos KioraKTor . Nu er hele møllen så startet forfra . Hun skriger græder i alle sine vågne timer nærmest . Hun sover meget meget dårligt om dagen og vågner hver gang hun tabes sutten . Hun har lige været syg med lungebetændelse og der fik jeg af vide hun var rød på ørerne os fik derfor noget medicin som gerne skulle tage begge ting .
Hun skriger især hvis hun bliver lagt ned hun hader og ligge ned og vil nærmest ikk sove i løbet af dagen tror hun sover 2 gange 1 time på hele dagen . Og falder først i søvn til natten imellem 22-23 hun sover så lige indtil kl 7 næste morgen . Men jeg tænker virkelig om hun kan have væske på ørerne allerede . Og vil man kunne ligge dræn i så tidlig en alder ?
Jeg har så ondt af hende . Jeg er alene med to børn og det gør det enormt svært for mig at putte den store fordi hun hele tiden græder .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

PernilleogLouis

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Jeg har en pige på 3 måneder . Hun har skreget siden fødslen . Den første måned var det 16 times i døgnet . Derefter er det blevet bedre efter besøg hos KioraKTor . Nu er hele møllen så startet forfra . Hun skriger græder i alle sine vågne timer nærmest . Hun sover meget meget dårligt om dagen og vågner hver gang hun tabes sutten . Hun har lige været syg med lungebetændelse og der fik jeg af vide hun var rød på ørerne os fik derfor noget medicin som gerne skulle tage begge ting .
Hun skriger især hvis hun bliver lagt ned hun hader og ligge ned og vil nærmest ikk sove i løbet af dagen tror hun sover 2 gange 1 time på hele dagen . Og falder først i søvn til natten imellem 22-23 hun sover så lige indtil kl 7 næste morgen . Men jeg tænker virkelig om hun kan have væske på ørerne allerede . Og vil man kunne ligge dræn i så tidlig en alder ?
Jeg har så ondt af hende . Jeg er alene med to børn og det gør det enormt svært for mig at putte den store fordi hun hele tiden græder .

min dreng havde væske på begge ører fra han blev født - drænene fik han første gang da han var 11 mdr

Anmeld

7. februar 2013

mortilnoahogmelina

PernilleogLouis skriver:

min dreng havde væske på begge ører fra han blev født - drænene fik han første gang da han var 11 mdr

Hvordan opførte han sig indtil han fik dræn ? Hvornår fik du ham tjekket første gang ?

Anmeld

7. februar 2013

PernilleogLouis

Hvordan opførte han sig indtil han fik dræn ? Hvornår fik du ham tjekket første gang ?

Da han var 5 dage til den der undersøgelse alle nyfødte får (kan ikke huske navnet)

Han har altid været et barn der sover dårligt - selv nu som 5-årig men han skreg ikke sådan som du beskriver - og har aldrig haft mellemøresbetændelse

Anmeld

7. februar 2013

mortilnoahogmelina

PernilleogLouis skriver:

Da han var 5 dage til den der undersøgelse alle nyfødte får (kan ikke huske navnet)

Han har altid været et barn der sover dårligt - selv nu som 5-årig men han skreg ikke sådan som du beskriver - og har aldrig haft mellemøresbetændelse

Okay hold da op . Hendes prøve var helt fin efter fødslen .
Min søn som er 2 i dag fik lagt dræn som 1 årige og har igen fået lagt nu her 2 gange inden for 1 måned .
Han skreg de første 3 måneder af hans liv os . Men så blev det bedre og stoppede helt da han blev 4 måneder .
Men min datter det trækker godt nok tænder ud fordi jeg bare ikk aner hvad pokker der sker . :-(

Anmeld

7. februar 2013

CaWi

Har lige fået tjekket Villads hos ørelægen i mandags.
Konklution: har fået tid til at få lagt dræn d.26.
Villads har jo altid sovet af h..... til, og har de sidste mdr taget sig mere og mere til ørene.

Synes du skulle tage og få en tid hos en ørelæge. Det kan aldrig skade at blive tjekket. Om ik andet har du fået udelukket den mulighed.

Anmeld

7. februar 2013

mortilnoahogmelina

CAWI skriver:

Har lige fået tjekket Villads hos ørelægen i mandags.
Konklution: har fået tid til at få lagt dræn d.26.
Villads har jo altid sovet af h..... til, og har de sidste mdr taget sig mere og mere til ørene.

Synes du skulle tage og få en tid hos en ørelæge. Det kan aldrig skade at blive tjekket. Om ik andet har du fået udelukket den mulighed.

Ja jeg vil os ringe der ind i morgen krydser bare finger for de ikk har ferie lukket i næste uge . Jeg vil have hende tjekket i jeg ved bare ikk hvornår de tidligst ligger dræn hvis der er noget . Noget siger mig der er noget .
Årh godt du fik ham tjekket håber han kommer til at sove meget bedre nu .

Anmeld

7. februar 2013

blomst84

Min datter sov os virkelig dårligt.. Og havde røde øre hele tiden, hvis jeg var dig ville jeg få hende tjekket ved en ørelæge.... Så kan du i væreste fald udelukke det  Det lyder hårdt at du står alene med 2 små børn  Håber du finder i af hvorfor din datter har ondt og skriger... 

Anmeld

7. februar 2013

JH12

Min datter var 8 måneder da hun fik lagt dræn, og fra de konstateret at hun havde væske på ørerne - kom hun på pencillin, som ikke hjalp, men der gik ikke engang 14 dage så var der lagt dræn..

Men der skal normalt være 3 måneders 'forsøg' på bedring før de vil gøre noget, med mindre man har døjet med et skrige barn over længere tid, hvilket vi havde !

Anmeld

7. februar 2013

blomst84

Min niece fik dræn som 4-mdr gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.