hvornår skal jeg sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Min kæreste og jeg er blevet enige om at flytte sammen, enten i min lille lejlighed eller en større fælles lejlighed.

Jeg har med vilje valgt at vente med at fortælle min søn noget (han har bopæl hos sin far) indtil vi ved hvilken løsning det bliver, men hvor længe før bør jeg fortælle hans far og ham det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

livhemdrup

Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste og jeg er blevet enige om at flytte sammen, enten i min lille lejlighed eller en større fælles lejlighed.

Jeg har med vilje valgt at vente med at fortælle min søn noget (han har bopæl hos sin far) indtil vi ved hvilken løsning det bliver, men hvor længe før bør jeg fortælle hans far og ham det?

Hvor gammel er barnet?

Og hvor ofte er det hos dig?

Anmeld

7. februar 2013

Ms.Momo

livhemdrup skriver:

Hvor gammel er barnet?

Og hvor ofte er det hos dig?

Han er lige blevet 5 år...

Han er hos mig en gang om ugen...

Anmeld

7. februar 2013

wamse

Jeg ville fortælle det, når der er noget konkret at fortælle, altså når i ved hvor i skal bo

Anmeld

7. februar 2013

Ms.Momo

wamse skriver:

Jeg ville fortælle det, når der er noget konkret at fortælle, altså når i ved hvor i skal bo

Både til far og søn?... Eller skal jeg sætte min eks ind i det allerede nu?...

Anmeld

7. februar 2013

Pige2009

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ville vente med at fortælle det, til det hele er kommet på plads og I har fundet ud af det hele

Anmeld

7. februar 2013

wamse

Ms.Sunshine skriver:

Både far og søn Så længe der ikke er noget konkret at sige, så synes jeg ikke han skal informeres

Anmeld

7. februar 2013

ekebiv

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er ikke helt sikker men jeg mener at du har pligt til at give din eks besked et vist antal uger før flytning. Har en veninde hvor faderen til sønnen skulle flytte og hun nævnte at hun skulle ha haft det af vide 6 uger før mfn det er kun fra hende jeg ved det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.