Min samlever har fået kønsvorter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.512 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Halløj skærmtrolde

Min samlever har lige fået konstateret kønsvorter og jeg ved ikke om det er normalt at jeg lige nu finder yderst utiltrækkelig..
Bliver bare sådan helt, berøringsangst :-S

Hmm, håber det går væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

Halløj skærmtrolde

Min samlever har lige fået konstateret kønsvorter og jeg ved ikke om det er normalt at jeg lige nu finder yderst utiltrækkelig..

Hmm, håber det går væk..

Det går aldrig helt væk.. Man vil desværre altid være smittebære (da de kommer igen) .. Husk, at kondom ikke beskytter imod denne virus, så indtil de er væk, bør i undgå sex.. 

Det er jo desværre den virus som tit er skyld i livmorhals kræft  

så hvis kvinden ikke er vaccineret , bør hun blive det .. (Uanset hvad)

Anmeld

7. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Halløj skærmtrolde

Hmm, håber det går væk..

Det er træls, men en kønssygdom som kønsvorter er jo HPV-virus og vil altid være til stede i kroppen...

Anmeld

7. februar 2013

TeamRocket

Ad, ja det ville jeg også finde ret frastødende :-S

Anmeld

7. februar 2013

Dinna88

Selve vorterne KAN gå væk selv, men chancen er lille. han skal til lægen, og have dem penslet/henvisning til sygehuset. Og ja, som de andre skriver, så er han for altid smittebærer nu, men det smitter kun når det er i udbrud. Og de kommer som regel i udbrud, når immunforsvaret er nede, så f.eks. ved sygdom. og det smitter som bare pokker.

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

Hvordan smitter kønsvorter??

Anmeld

7. februar 2013

Fenja09

o1Mutte skriver:

Hvordan smitter kønsvorter??

Seksuelt, men HPV smitter også oralt, dvs man kan være uheldig at få cancer i halsområdet pga HPV vira.

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

Fenja09 skriver:

Seksuelt, men HPV smitter også oralt, dvs man kan være uheldig at få cancer i halsområdet pga HPV vira.

Eww.. Puuha. Ikke rart..

Anmeld

8. februar 2013

simone_jacobsen

Fenja09 skriver:

oraltmå

Det er altså ikke for at være provokerende, men hvis det smittet seksuelt og oralt må han da have haft 'banditten' et sted han ikke burde??

Anmeld

8. februar 2013

dukke

simone_jacobsen skriver:

Det er altså ikke for at være provokerende, men hvis det smittet seksuelt og oralt må han da have haft 'banditten' et sted han ikke burde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.