Årsager til ægget ikke sætter sig fast??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.004 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften siger er jeg interesseret i at høre om der er nogen der ved hvorfor eller har en ide om hvorfor et æg ikke sætter sig fast efter ægoplægning når lægerne ikke mener jeg fejler noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Som overskriften siger er jeg interesseret i at høre om der er nogen der ved hvorfor eller har en ide om hvorfor et æg ikke sætter sig fast efter ægoplægning når lægerne ikke mener jeg fejler noget 

Jeg fik afvide at det var lige så underligt at, ægget ikke sat sig fast som når det sætter sig fast ..

Anmeld

7. februar 2013

Putomanen

Vi fik at vide af lægen, at de ikke ved særlig meget om hvad der sker, efter ægget bliver lagt op, og hvorfor det ikke sætter sig fast. Blot at det er biologi, om det går eller ej.

Anmeld

7. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Je gkan desværre ikke svarer dig på det, men har tit tænkt på det

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Mange tak For svarene.. Jeg tænker bare det da er utroligt at man enlig ved så lidt om denne proces, når man ved så meget om hvordan kroppen fungere/reagere på hvem ved hvad.. 

Og så for os i denne situation er det da lidt irriterende at man faktisk ikke ved mere.. 

Anmeld

8. februar 2013

raca

jeg tror bare det bliver mere synligt når man er i behandling, alle de gange det ikke bliver til en graviditet..

lægerne ved jo realt ikke hvor mange gange en befrugtig af ægget aldrig bliver til andet, naturen sortere med hårdhånd

jeg mener at de skønner at mellem 50% og 75% af alle befrugtninger går til..forde der var noget galt..

så at ægget kke sidder sig fast er nok bare naturens gang i mange tilfælde.

Anmeld

8. februar 2013

modesty

"Lotteri" fik jeg at vide da jeg var i behandling.  

Du må jo tænke på at helt "almindelige" mennesker der heller ikke fejler noget snildt kan være et år om at blive gravide på naturlig vis.

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

"Lotteri" fik jeg at vide da jeg var i behandling.  

Du må jo tænke på at helt "almindelige" mennesker der heller ikke fejler noget snildt kan være et år om at blive gravide på naturlig vis.

Ja det er det nok  Men hvor er det ØV!

Det ved jeg godt, men når man er i behandlings situationen, kan jeg bare ikke trøste mig med at det kan tage et par der ingen ting fejler 12 forsøg at blive gravide.. Hvis jeg skal igennem 12 forsøg, Puh ja så ved jeg ikke om jeg ikke har givet op eller om vi stadig køre på.. Så vi jo både ude i store økonomiske udgifter, og laaaaang tid i behandling, kan kroppen overhovedet holde til det? Og kan forholdet..

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg tror bare det bliver mere synligt når man er i behandling, alle de gange det ikke bliver til en graviditet..

lægerne ved jo realt ikke hvor mange gange en befrugtig af ægget aldrig bliver til andet, naturen sortere med hårdhånd

jeg mener at de skønner at mellem 50% og 75% af alle befrugtninger går til..forde der var noget galt..

så at ægget kke sidder sig fast er nok bare naturens gang i mange tilfælde.

Ja det er noget møg man ikke "bare" selv kan vælge at nu er det nu..

Anmeld

9. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Ja det er det nok  Men hvor er det ØV!

Det ved jeg godt, men når man er i behandlings situationen, kan jeg bare ikke trøste mig med at det kan tage et par der ingen ting fejler 12 forsøg at blive gravide.. Hvis jeg skal igennem 12 forsøg, Puh ja så ved jeg ikke om jeg ikke har givet op eller om vi stadig køre på.. Så vi jo både ude i store økonomiske udgifter, og laaaaang tid i behandling, kan kroppen overhovedet holde til det? Og kan forholdet..

Nej, det var heller ikke sådan jeg mente det. Forholdene er jo optimeret markant ved IVF i forhold til øko-forsøg. Det var blot for at illustrere at det er et lotteri for alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.