Hvor fleksible er de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

o1Mutte

Hej piger

Jeg tænkte på hvor fleksible er klinikken mht. tider? Kan man selv ''bestemme'' dag og tidspunkt? Eller hvordan fungere det?
Jeg går nemlig en lidt stressende tid i møde med eksamen, hvor det er vigtigt jeg kommer i skole. Og er lidt 'bange' for at det hele falder sammen :/

Hvad er jeres erfaringer med det? Fik i bare en tid, eller fandt i en i fælleskab som passede begge parter bedst?

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

tarkoflen

Vi tog bare de tider vi fik, men vi udfordrede det heller ikke, for vi passede det bare ind, men jeg kan da forestille mig, at hvis du siger, at du skal til eksamen, så forsøger de alt hvad de kan for at lægge tidspunkterne, så det passer.

Når det er sagt, så er der jo en masse ting, der skal passe sammen i forhold til lige jeres behandling, og nogle skanninger og æu og æo skal jo times helt præcist, så der kan det måske være et problem.

Jeg for at l kan få det til at passe ind

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Vi tog bare de tider vi fik, men vi udfordrede det heller ikke, for vi passede det bare ind, men jeg kan da forestille mig, at hvis du siger, at du skal til eksamen, så forsøger de alt hvad de kan for at lægge tidspunkterne, så det passer.

Når det er sagt, så er der jo en masse ting, der skal passe sammen i forhold til lige jeres behandling, og nogle skanninger og æu og æo skal jo times helt præcist, så der kan det måske være et problem.

Jeg for at l kan få det til at passe ind

Nemlig
Men hvis bare at den første samtale kan blive lagt udenfor skoletiden, så tror jeg nok det skal gå. Er færdig i skole den 22 marts så der er heldigvis ikke længe til Tror ikke vi er kommet ''rigtigt'' i gang på før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.