Oversigt over barnets alder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Ayasmor

Hej.. Jeg er relativ ny herinde, og har derfor ikke lige helt luret nogle ting. Har set at nogle af jer har sådan en "oversigt" der viser hvor gammel barnet er i år, uger samt dage.. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får lavet sådan en på min datter også?

På forhånd tak.

- Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

__

Hej Sara,

hvis det er en såkaldt "ticker", skal du lave den på lilypie.com og så smide koden ind på din profil.

Jeg har en på hver af børnene (tryk på mit navn og kør ned til bunden)... hvis det altså er sådan en du mener?

Du kan også lave dem med vægttab, hvis du forsøger sådan noget  og gestationsalder, hvis du er gravid.

KH
Zenia

Anmeld

18. juni 2009

Ayasmor

Chamira skriver:

Hej Sara,

hvis det er en såkaldt "ticker", skal du lave den på lilypie.com og så smide koden ind på din profil.

Jeg har en på hver af børnene (tryk på mit navn og kør ned til bunden)... hvis det altså er sådan en du mener?

Du kan også lave dem med vægttab, hvis du forsøger sådan noget  og gestationsalder, hvis du er gravid.

KH
Zenia

Jep... det er lige præcis sådan nogle jeg mener.. Mange tak for hjælpen..
- Knus

Anmeld

18. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Hmm jeg kan ikke få det til og virke. Nu har jeg prøvet 10 gange..

Anmeld

18. juni 2009

Ayasmor

DatterMalou skriver:

Hmm jeg kan ikke få det til og virke. Nu har jeg prøvet 10 gange..

Jeg har godt nok fået lavet en ticker nu, men idet jeg ikke er så fan.... teknisk, ja så ved jeg ikke lige hvor jeg skal ligge koden ind henne på min profil??

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Når du har fundet den ticker inde på lilypie.com, du gerne vil have, skal du bruge dens kode / image-url.

Dernæst går du ind på Min profil (helt i toppen), klikker på Graviditet og børn, klikker på dit barn (hvis du har oprettet dit barns profil), klikker på Ret "barnets navn" og så kan du indsætte koden fra den valgte lilypie-ticker.

Skriv igen, hvis det ikke virker.

Anmeld

18. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Ayasmor skriver:

Jeg har godt nok fået lavet en ticker nu, men idet jeg ikke er så fan.... teknisk, ja så ved jeg ikke lige hvor jeg skal ligge koden ind henne på min profil??

Jeg vil da tro at du bare skal kopire den, og så ligge den under din profil tekst...

Anmeld

18. juni 2009

Ayasmor

Karoline skriver:

Når du har fundet den ticker inde på lilypie.com, du gerne vil have, skal du bruge dens kode / image-url.

Dernæst går du ind på Min profil (helt i toppen), klikker på Graviditet og børn, klikker på dit barn (hvis du har oprettet dit barns profil), klikker på Ret "barnets navn" og så kan du indsætte koden fra den valgte lilypie-ticker.

Aha... Super.. Dejligt at der er nogen som ikke er helt så tabt på det tekniske som jeg er  Tak skal du have

Anmeld

18. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Karoline skriver:

Nu virker det, det er super flot.
Mange tak for hjælpen, det havde jeg nok aldrig regner ud selv.

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ayasmor skriver:

Aha... Super.. Dejligt at der er nogen som ikke er helt så tabt på det tekniske som jeg er  Tak skal du have

Det var så lidt. Virker det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.