Sygesikring Danmark og barnløshedsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Malene76

Hej de damer..

Overvejede at være anonym men dem der kender mig herinde, ved jo nok godt at vi på et tidspunkt gerne vil have en lillebror eller lillesøster til Felix. Jeg er nysgerrig på hvilken gruppe I er medlem af i sygesikring Danmark og hvor meget I er dækket?

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

come2

Malene76 skriver:

Hej de damer..

Overvejede at være anonym men dem der kender mig herinde, ved jo nok godt at vi på et tidspunkt gerne vil have en lillebror eller lillesøster til Felix. Jeg er nysgerrig på hvilken gruppe I er medlem af i sygesikring Danmark og hvor meget I er dækket?

KH Malene

jeg er i gruppe 5. (mener jeg den hedder) og den dækker 50%

Anmeld

7. februar 2013

Anitta-sofie

jeg er i gruppe 5 og de dækker 50%

Anmeld

7. februar 2013

Anitta-sofie

men skifter du til gr 1 dækker den 100% men du skal lige ha med i beregningerne at du kommer til at betale ca 1500 mere pr år. jeg regnede på det her ved mit 1 forsøg. og merprisen for danmark passer nogenlunde med det du ellers selv sku betale for medicin

Anmeld

7. februar 2013

**Ønskebabyen

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

Jeg er i grp. 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.