øv lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

frkanonym

så var jeg langt om længe til læge idag.

jeg har ikke haft mens siden maj sidste år. den sidste uge har jeg været rød i ansigtet med knopper og det kløer. og så var der lige livmoderhalskræft-vaccinen, jeg mangler den sidste af.

min læge tog prøver for celleforandring, som jeg får svar på i næste uge. hun tror nemlig, jeg har pco, og skal sendes videre til en gynækolog, alt efter hvad prøverne siger. mhp knopperne, så har jeg også fået nældefeber med allergier, så nu skal jeg til hudlæge og finde ud af, præcis hvad jeg ikke kan tåle. jeg ved, jeg er allergisk overfor nikkel, så indtil videre skal vi forsøge os med nikkelfri kost. og imorgen skal jeg have taget en masse blodprøver og få den sidste af vaccinen, og jeg er enormt bange for nåle.

ja, øv for et lægebesøg! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

B&J

sikke da et læge besøg hvor er det bare super øv øv øv ..... håber ikke du har pco.... og håber i finder ud af hvad det er du ikke kan tåle, og ja hpv vaccinen er ikke så sjov men den skal bare overståes...

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Sikke da en tur hos lægen

Men det positive er da, at der nu bliver gjort noget ved både det ene og det andet.

God bedring

Anmeld

10. februar 2013

frkanonym

B&J skriver:

sikke da et læge besøg hvor er det bare super øv øv øv ..... håber ikke du har pco.... og håber i finder ud af hvad det er du ikke kan tåle, og ja hpv vaccinen er ikke så sjov men den skal bare overståes...

håber heller ikke, jeg har pco. kunne være rart at finde ud af, hvad jeg ikke kan tåle - er begyndt at slå ud på ryggen også skal så betale 1300 for hpv vaccinen, desværre..

Anmeld

11. februar 2013

B&J

frkanonym skriver:

håber heller ikke, jeg har pco. kunne være rart at finde ud af, hvad jeg ikke kan tåle - er begyndt at slå ud på ryggen også skal så betale 1300 for hpv vaccinen, desværre..

er det fordi du er over en vis alder??? eller siden du skal betale for hpv??

puhh det lyder da slet ikke godt du slår så meget ud, håber virkelig du snart finder ud af hvad det er

Anmeld

11. februar 2013

frkanonym

B&J skriver:

er det fordi du er over en vis alder??? eller siden du skal betale for hpv??

puhh det lyder da slet ikke godt du slår så meget ud, håber virkelig du snart finder ud af hvad det er

det er fordi, det lige nu er fra 1985-1992, eller sådan noget. :/ har fået de to første vacciner, men jeg mangler den sidste.

det håber jeg godt nok også! 

Anmeld

11. februar 2013

B&J

frkanonym skriver:

det er fordi, det lige nu er fra 1985-1992, eller sådan noget. :/ har fået de to første vacciner, men jeg mangler den sidste.

det håber jeg godt nok også! 

ja det ved jeg jeg skal have min nu her den sidste.... men godt du får den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.