Hvornår ph?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Mum33

Læste lige på TV2, at Christian fra "årgang 0" havde "nøddepatruljen" som favorit i Paradise Hotel. Men jeg må indrømme, at jeg blev lidt forundret over, at man ser Paradise hotel" som 12-årig. Der er druk og sex for alle pengene (den anden dag en 5-kant). Samtidig sendes det fra kl 22-23, hvilket jeg synes er ret sent for denne aldersklasse.

Jeg ved godt man kan tale med sine børn om virkelighed/TV, men mener alligevel det er lidt tidligt, at se det. Men måske er det bare mig, der er gammeldags ...

Hvad er Jeres holdning til børn og reality-TV?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
E. B. skriver:

Læste lige på TV2, at Christian fra "årgang 0" havde "nøddepatruljen" som favorit i Paradise Hotel. Men jeg må indrømme, at jeg blev lidt forundret over, at man ser Paradise hotel" som 12-årig. Der er druk og sex for alle pengene (den anden dag en 5-kant). Samtidig sendes det fra kl 22-23, hvilket jeg synes er ret sent for denne aldersklasse.

Jeg ved godt man kan tale med sine børn om virkelighed/TV, men mener alligevel det er lidt tidligt, at se det. Men måske er det bare mig, der er gammeldags ...

Det bliver jo genudsendt dagen efter og i weekenden - og han så det, så vidt jeg husker også sidste år og genudsendelserne ef censureede (puha, det var et svært ord, at stave )

Men synes faktisk ikke at 12 år er tidligt, men det kommer også an på barnet vil jeg sige mht modenhed, osv ..

Dog, vil jeg håbe på, at min datter (hun er kun 11mdr) venter MANGE år, med at se sådan nogle programmer, da det er noget l**t i mine øjne ..

Anmeld

7. februar 2013

mth1987

E. B. skriver:

Jeg ville ikk mene jeg var sippet men et barn på 12 år ska ikk side og se sådan noget!! Jeg syntes det er frastødende og latterligt tv (bare min mening) dog mener jeg at det bliver genudsendt dagen efter tidligere måske er det på det tidspunkt han ser det. 

Anmeld

7. februar 2013

FrkZier

E. B. skriver:

jeg så selv 1 sæson af paradise hotel og der var jeg vidst 13 mener jeg  - jeg synes det var mega underholdende og mit yndlings program (dengang) for mig var det ikke andet end bare underholdning, jeg tænkte ikke rigtig over hvad det var, synes dog heller ikke der var ligeså meget sex og druk dengang som er er nu - jeg gider ikke se det mere, tror efterhånden jeg er ved at være for voksen til det

Anmeld

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
FrkZier skriver:

jeg så selv 1 sæson af paradise hotel og der var jeg vidst 13 mener jeg  - jeg synes det var mega underholdende og mit yndlings program (dengang) for mig var det ikke andet end bare underholdning, jeg tænkte ikke rigtig over hvad det var, synes dog heller ikke der var ligeså meget sex og druk dengang som er er nu - jeg gider ikke se det mere, tror efterhånden jeg er ved at være for voksen til det

Oh yeah, det er bare det samme hvert år - bare vildere og vådere
Dog fulgte jeg med i renuinion sidste år, det fangede mig

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg tror det er svært at undgå når det bliver genudsendt om eftermiddagen.

Anmeld

7. februar 2013

sne190810

Nu har han jo også en storebror, det er måske også en faktor som man skal huske

Og så bliver det som sagt genudsendt om eftermiddagen, hvor man lige er kommet hjem fra skole/sfo/klub hvor mange forældre måske ikke er nået hjem endnu.

Jeg kunne nu godt komme i tanke om værre programmer, men forstår nu også lidt din 'bekymring' så at måtte sige.

Anmeld

7. februar 2013

Fenja09

E. B. skriver:

Jeg tror desværre det er en del af at være barn/preteen/teenager at se reality tv - uanset hvor meget vi forældre synes det er intetsigende og ikke noget for vores børn at se ( før de har samme alder som deltagerne). Jeg ved ikke om jeg synes Paradise Hotel er meget værre end MTV og hvad de ellers viser på div. kanaler idag.

Synes man skal vurdere udfra det enkelte barn om det er noget man "tillader" at de ser. 12-årige er jo ikke ens, selvom de har samme alder. Nogen er mere modne end andre. Men skal jeg være helt ærlig og følge mit moderhjerte, så ville jeg da helst at min datter ventede til hun var omkring 15 år.

Børn bliver alt for hurtige voksne - og de har meget travlt med det.

/Fenja

Anmeld

7. februar 2013

tarkoflen

Jeg mener også han så det sidste år, men så det sammen med en af forældrene, som tog sig tid til at forklare, hvad der skete og slukke hvis det blev for vildt!

Jeg synes personligt det er meget tidligt, at se det, men jeg synes faktisk også TV3 har et ansvar i forhold til, at genudsendelsen altså bliver sendt, på et meget børnevenligt tidspunkt og tit er forældrene ikke kommet hjem på det tidspunkt! Det skulle man måske lige have tænkt over, hvis du spørger mig

Anmeld

7. februar 2013

Mum33

Tja - kan godt se den med genudsendelserne er lidt svær. Synes bare det er tidligt at begynde at se på folk der drikker, skændes, bagtaler og dyrker sex på kryds og tværs.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.