så er vi igang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
14 svar
1 synes godt om
7. februar 2013

BigHope13

Ja så kom vi igang igen efter første iui desværre ikke blev til noget positivt.
Da jeg ringede til klinikken og fortalte at mens var kommet, fik jeg en ny recept på pergotime og tid til scanning mandag den 4.

Så jeg var til scanning mandags og i højre æggestok var der et fint æg på 14mm. så jeg slap for stikkeri med puregon i denne omgang.

Har været til endnu en scanning i dag og sørme jo om der så ikke var to fine æg på 20 mm hver i høre side
nu skal jeg afsted og hente otrivelle på apoteket så jeg er klar til at tage den i morgen middag og lørdag formiddag skal vi så insemineres.
håber det lykkedes i denne omgang.
Det er heldigvis noget nemmere for hovedet denne omgang hvor man ved hvad man skal igennem, meen de 14 dage til testdag bliver nok endnu engang de længste i mit liv.

Tja ville bare dele med jer og ellers ønske jer en god torsdag og snart forekommende weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Putomanen

Jeg håber og  for dig  

Jeg får forhåbentlig lagt æg op i morgen, så vi får nok en forfærdelig ventetid i morgen. 

Anmeld

7. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg håber og  for dig  

Jeg får forhåbentlig lagt æg op i morgen, så vi får nok en forfærdelig ventetid i morgen. 

Tusind tak
jeg krydser også alt jeg har for dig
hvordan er det gået dine æg og befrugtningen????

Uhh vi går to længe uger i møde. pyha

Anmeld

7. februar 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Ja så kom vi igang igen efter første iui desværre ikke blev til noget positivt.
Da jeg ringede til klinikken og fortalte at mens var kommet, fik jeg en ny recept på pergotime og tid til scanning mandag den 4.

Så jeg var til scanning mandags og i højre æggestok var der et fint æg på 14mm. så jeg slap for stikkeri med puregon i denne omgang.

Har været til endnu en scanning i dag og sørme jo om der så ikke var to fine æg på 20 mm hver i høre side
nu skal jeg afsted og hente otrivelle på apoteket så jeg er klar til at tage den i morgen middag og lørdag formiddag skal vi så insemineres.
håber det lykkedes i denne omgang.
Det er heldigvis noget nemmere for hovedet denne omgang hvor man ved hvad man skal igennem, meen de 14 dage til testdag bliver nok endnu engang de længste i mit liv.

Tja ville bare dele med jer og ellers ønske jer en god torsdag og snart forekommende weekend

hvor spændende! - håber virkelig på det bedste og krydser for at det lykkeds

Anmeld

7. februar 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

hvor spændende! - håber virkelig på det bedste og krydser for at det lykkeds

Tusind tak

Anmeld

7. februar 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Tusind tak
jeg krydser også alt jeg har for dig
hvordan er det gået dine æg og befrugtningen????

Uhh vi går to længe uger i møde. pyha

Hov, jeg kan se at jeg skrev forkert, jeg mente ventetid sammen 

Tusind tak, der er heldigvis nogle stykker, som har udviklet sig, men klinikken ringer i morgen tidligt og giver svar på, hvor mange der er tilbage 

Ja, det bliver 2 meeeeget laaaange uger 

Anmeld

7. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Hov, jeg kan se at jeg skrev forkert, jeg mente ventetid sammen 

Tusind tak, der er heldigvis nogle stykker, som har udviklet sig, men klinikken ringer i morgen tidligt og giver svar på, hvor mange der er tilbage 

Ja, det bliver 2 meeeeget laaaange uger 

Åh hvor er det spændende, skal i have et eller to æg op hvis muligt?
håber der er et guldæg, plus lidt til fryseren.

Anmeld

7. februar 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Åh hvor er det spændende, skal i have et eller to æg op hvis muligt?
håber der er et guldæg, plus lidt til fryseren.

Jeg vil gerne have lagt 2 æg op, så det er helt klart målet. Da vi ikke tidligere har haft særlige mange gode æg, vil det være fantastisk at få 2 gode op 

Anmeld

7. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg vil gerne have lagt 2 æg op, så det er helt klart målet. Da vi ikke tidligere har haft særlige mange gode æg, vil det være fantastisk at få 2 gode op 

Det kan jeg godt forstå du gerne vil.
Ved sidste iui havde vi også to æg og blev jo informeret om der er en chance for tvillinger og om vi ville annullere behandlingen. Nej tak vi tager altså chancen også denne gang.
Hvis jeg var super fertil havde jeg nok holdt på ønsket at få en af gangen men fordi man nu er i den her gruppe hvor man faktisk ikke ved om man overhoved kan få et barn, synes jeg bare man skal tage imod med begge arme og ben.
Håber du kan få langt to gode æg op så. Du må lige skrive en update så jeg kan følge lidt med dig

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Det kan jeg godt forstå du gerne vil.
Ved sidste iui havde vi også to æg og blev jo informeret om der er en chance for tvillinger og om vi ville annullere behandlingen. Nej tak vi tager altså chancen også denne gang.
Hvis jeg var super fertil havde jeg nok holdt på ønsket at få en af gangen men fordi man nu er i den her gruppe hvor man faktisk ikke ved om man overhoved kan få et barn, synes jeg bare man skal tage imod med begge arme og ben.
Håber du kan få langt to gode æg op så. Du må lige skrive en update så jeg kan følge lidt med dig

Puha, jeg vil heller ikke være vild med at få tvillinger. Men for mig er det blevet en luksus at kunne vælge mellem 1 og 2 børn, det handler efterhånden om at øge chancerne for en graviditet så meget som overhovedet muligt

Jeg har lavet en update i en anden tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.