Dårlig sagsbehandler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anna2706

Hej tøser

Jeg er på kontanthjælp og er 10+5 uger henne. Var til samtale med min sagsbehandler for første gang i dag, og må sige jeg blev sku lidt ked af det.

De planer jeg havde om hva jeg skulle foretage mig inden barsel, var bare noget l... i hendes ører

Hun kiggede også meget bebregtende på mig fordi jeg var gravid og jeg er altså 18 år (vil være 19 når den lille kommer), så ved godt at jeg er lidt ung. Hun sage flere gange at det er en stor beslutning at blive mor og at jeg skulle overveje det nøje, og at jeg havde en slatten plan osv... Hvad er det for noget at komme med!?

Har I også oplevet en sagsbehandler der var lidt uheldig eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Mum33

Nej - for har aldrig haft/siddet overfor en. Hvis der sad en 18-årig gravid på KH overfor mig, så ville jeg også være bekymret og spørge indtil omstændigheder osv.

Men selvfølgelig skal hun gøre det på en venlig måde.

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

De kan godt være grove, men når jeg ikk rigtig kender din plan kan jeg ikk rigtig udtale mig om det....

Anmeld

7. februar 2013

mth1987

Anna2706 skriver:

Hej tøser

Jeg er på kontanthjælp og er 10+5 uger henne. Var til samtale med min sagsbehandler for første gang i dag, og må sige jeg blev sku lidt ked af det.

De planer jeg havde om hva jeg skulle foretage mig inden barsel, var bare noget l... i hendes ører

Hun kiggede også meget bebregtende på mig fordi jeg var gravid og jeg er altså 18 år (vil være 19 når den lille kommer), så ved godt at jeg er lidt ung. Hun sage flere gange at det er en stor beslutning at blive mor og at jeg skulle overveje det nøje, og at jeg havde en slatten plan osv... Hvad er det for noget at komme med!?

Har I også oplevet en sagsbehandler der var lidt uheldig eller andet?

Jeg var sygemeldt sidste år og sku til møde på jobcenteret i den forbindelse. Det eneste jeg gik derfra med var tårer i øjnene!!! Fik af vide at de nok ville ha mig raskmeldt hurtigst muligt (5 uger i alt ku jeg få lov til at være sygemeldt) da de fandt at jeg godt ku klare et job bare ikk det jeg havde pt!!! Okay var gået ned med en kæmpe depression som ikk lige forsvinder i løbet af 5 uger!!! Derudover fik jeg også af vide at vi sku aflyse vores bryllup for det var nok ikk lige så smart. De er seriøst inkompetente de medarbejdere kommunen ansætter til de Jobs. Under fælles mødes blev der vist et power point indslag hvor de fremlagde hvilken situation vi sad i. Der var en der fremlagde og to om at side ved en computer for at styre de slides der sku vises og de ku ikke engang finde ud af at få det frem på hele skærmen..... Seriøst! I det øjeblik havde jeg allermest lyst til at skide på det hele. Man sætter sgu ikk nogen til at fremlægge noget de ikk aner om hvordan fungere. Møg uprofessionelt !!! kontordamen lavede intet i den halvanden time jeg ventede!!! Spild af penge siger jeg bare. Ansat dog nogle af dem der brænder for at komme i job i stedet for inkompetente personer.....!

sorry den lange smøre men er forarget over det danske system og deres medarbejdere en gang i mellem!

Anmeld

7. februar 2013

hesøth

Men hvad er din plan?

Hvordan vil du forsørge digselv og dit barn?

Anmeld

7. februar 2013

Anna2706

Min plan var at arbejde eller komme ud i praktik i en butik inden jeg gik på barsel, så jeg fik noget erhverserfaring inden jeg ville starte på handelsskolen efter barsel. Men hun ville ha' jeg skulle starte på et grundforløb, hvilket bare ikke rigtig giver nogen mening i mine ører.

Anmeld

7. februar 2013

Christina :-)

Anna2706 skriver:

Min plan var at arbejde eller komme ud i praktik i en butik inden jeg gik på barsel, så jeg fik noget erhverserfaring inden jeg ville starte på handelsskolen efter barsel. Men hun ville ha' jeg skulle starte på et grundforløb, hvilket bare ikke rigtig giver nogen mening i mine ører.

Det træls heldivia har jeg en go en:-) jeg er 20 og venter nummer 2 til juni jeg er kommet i pratik i en børnehave til jeg skal på barsel hub er så sød og foesyåede

Anmeld

7. februar 2013

Anna2706

Det var lige præcis det jeg også ville, ud i noget praktik inden man går på barsel  

Anmeld

7. februar 2013

Christina :-)

Anna2706 skriver:

Det var lige præcis det jeg også ville, ud i noget praktik inden man går på barsel  

Jeg mået selv vælge havede 3 valgmuligheder jeg ku skrive på så skrev vuggestue børnehave og en butik men fik børnehaven og er jeg glad foe nu:-D

Anmeld

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anna2706 skriver:

Det lyder da også som en fin plan - hvis du kan finde arbejde og/eller praktik

Du kan jo altid starte på grundforløb, mens du søger arbejde ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.