Hvis man ikke vil have at nogen på facebook kan ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Hvis jeg ved at der er en der er på facebook som jeg ikke vil have ser mine billeder. Det er sådan at min kærestes far er på facebook og vi snakker ikke med ham af private årsager. Men min kærestes bror snakker stadig med ham og de er venner på facebook. Nu har jeg så lige lagt billeder op af vores søn og kom så i tanke om at så kunne min kærestes far måske se dem fordi jeg har tagget hans storebror.

Er det muligt at blokere på en måde så man ved at faderen ikke kan se noget man ikke vil have han skal se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Hej allesammen

Hvis jeg ved at der er en der er på facebook som jeg ikke vil have ser mine billeder. Det er sådan at min kærestes far er på facebook og vi snakker ikke med ham af private årsager. Men min kærestes bror snakker stadig med ham og de er venner på facebook. Nu har jeg så lige lagt billeder op af vores søn og kom så i tanke om at så kunne min kærestes far måske se dem fordi jeg har tagget hans storebror.

Er det muligt at blokere på en måde så man ved at faderen ikke kan se noget man ikke vil have han skal se?

så vidt jeg ved kan du allerhøjest blockerer personen og så kan vedkommende ikke se noget du har lagt op.. men hvis manden vil se billeder og andet kan han vel bare spørge din mands bror om det, hvis de stadig ser hinanden privat..

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

så vidt jeg ved kan du allerhøjest blockerer personen og så kan vedkommende ikke se noget du har lagt op.. men hvis manden vil se billeder og andet kan han vel bare spørge din mands bror om det, hvis de stadig ser hinanden privat..

Det har jeg så også gjort, var bare ikke sikker på om det var nok.

Vi har snakket med min kærestes bror om at vi helst ikke vil have at han viser ham billeder osv. selvfølgelig beder vi ham ikke lyve eller lign. men at han ikke på egen opfordring deler det med ham.

Det er så øv at det skal være sådan i en familie, men sådan bliver det bare nød til at være...desværre

Anmeld

7. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej allesammen

du kan selvfølgelig blokere ham så han ikke kan se det du ligger ud, men hvis du så har tagget en person der ikke har blokeret ham kan han stadig se billederne på den taggedes profil

Anmeld

7. februar 2013

Clisolka

Hej allesammen

Du har også muligheden for at gøre, så venner til dem der er tagget ikke kan se dine/dit billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.