Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: har du liket søde?
har du liket søde?
Ja da
Loa skriver: Vil gerne like men er ikke helt sikker på hvor jeg skal gøre det henne sådan at du vinder?
Vil gerne like men er ikke helt sikker på hvor jeg skal gøre det henne sådan at du vinder?
det lyder godt du bliver nødt til at være på med computer, så trykker du på linket så kommer der et billede frem med mig og en veninde med solbriller på så trykker du bare på ''Atkvøð''
Benjamins'mor skriver: Jeg modtog godt linket på facebook, men kommer kun ind på deres facebook side, kunne ikke lige finde det billede jeg skulle synes godt om.
Jeg modtog godt linket på facebook, men kommer kun ind på deres facebook side, kunne ikke lige finde det billede jeg skulle synes godt om.
Du bliver nødt til at være på med computer, så trykker du på linket så kommer der et billede frem med mig og en veninde med solbriller på så trykker du bare på ''Atkvøð''
morethanperfect skriver: Ja da
super sweety :*
Maggieh skriver: Du bliver nødt til at være på med computer, så trykker du på linket så kommer der et billede frem med mig og en veninde med solbriller på så trykker du bare på ''Atkvøð''
Benjamins'mor skriver: Jeg var på computer da jeg åbnede linket.
Jeg var på computer da jeg åbnede linket.
hmm, mærkeligt .. men det er billedet der ligger nr 4 :p
Hvor det ærgeligt at se at der er knapt 400 mennesker der har set tråden, men at ingen gider at like'
hvis i bare gad give jer liiiiiiiiiiidt tid, så ville jeg ligge forrest nu ..
Men tusind tak til jer der har like't
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128