Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Nanves

Hej allesammen, jeg fødte for 3 måneder siden og fik min første mens efter 2 måneder. Men jeg skulle ha haft den igen for 2 uger siden, er det normalt, eller hva sulan? graviditetstesten viste negativ, men det gjorde den også da jeg tog den første graviditetstest da jeg var gravid med min datter. + jeg ammer, har det noget at sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

hekran

Nanves skriver:

Hej allesammen, jeg fødte for 3 måneder siden og fik min første mens efter 2 måneder. Men jeg skulle ha haft den igen for 2 uger siden, er det normalt, eller hva sulan? graviditetstesten viste negativ, men det gjorde den også da jeg tog den første graviditetstest da jeg var gravid med min datter. + jeg ammer, har det noget at sige?

Din menstruation kan godt være lidt uregelmæssig i starten, nok også især hvis du ammer. Jeg har i hvert fald havt to efterfødselsforskrækkelser, der viste sig at være negative Men jeg tog et par tests for at være sikker.

Giv det lidt tid. Enten får du din mentruation igen eller så tager du en test igen, som ikke nødvendigvis er positiv af den grund.

Anmeld

7. februar 2013

Nanves

Okay godt, så er jeg lidt mere afslappet! synes at jeg har nok med én lille bebs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.