Blærebetændelse.. andre end mig der bliver hammer syg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Mor1012

Jeg blir så syg... får INGEN symptomer, ligepludselig er jeg bare SYG... ondt i siderne ved nyre, og influenza

skal til lægen kl 16

Andre end mig ? der ikke tåler dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

hekran

Det lyder ikke som min slags blærebetændelse! Jeg plejer kun at mærke den dumme og sviende tissetrang. Det lyder aldeles ikke rart for dig. Plejer det at være sådan altid?

Jeg tænker straks 'nyre-bækkenbetændelse'. 

Øv for dig. Håber din læge kan give dig nogen pencillin med det samme. Hvis du plejer at have det så skidt og kender symptomerne, er det så ikke nok for din læge at du ringer derop og siger som det er, sådan at du kan få pencillinen med det samme?

Rigtig god bedring til dig.

Anmeld

7. februar 2013

Misscbn

Mor1012 skriver:

Jeg blir så syg... får INGEN symptomer, ligepludselig er jeg bare SYG... ondt i siderne ved nyre, og influenza

skal til lægen kl 16

Ja jeg bliver MEGA syg når jeg har det, har endda været indlagt osv men mit sætter sig i nyrene og hedder nyre bækkenbetændelse.

håber du snart bliver rask og får pencilin

Anmeld

7. februar 2013

Mor1012

blankholm skriver:

Ja jeg bliver MEGA syg når jeg har det, har endda været indlagt osv men mit sætter sig i nyrene og hedder nyre bækkenbetændelse.

håber du snart bliver rask og får pencilin

jeg tror også at mit når frem til nyrebækken betændelse, før jeg finder ud af jeg har det.

hver gang bliver jeg pisse (Undskyld) syg ligesom influenza, det plejer at ende ud i 39-40 feber.

jeg endte os næsten som indlagt sidst men vagtlægen ville lige se tiden an, selvom jeg nærmest skreg af smerter fra siderne

Anmeld

7. februar 2013

Misscbn

Mor1012 skriver:

jeg tror også at mit når frem til nyrebækken betændelse, før jeg finder ud af jeg har det.

hver gang bliver jeg pisse (Undskyld) syg ligesom influenza, det plejer at ende ud i 39-40 feber.

jeg endte os næsten som indlagt sidst men vagtlægen ville lige se tiden an, selvom jeg nærmest skreg af smerter fra siderne

Man er slet ikke i tvivl når man har haft det før 

Jeg ved det liiige med det samme så du skal afsted med det samme og ha pencilin

har haft det utallige gange så flyver lige afsted med det samme om længen vil det eller ej, for da jeg var indlagt var jeg ved at dø af det da det også havde sat sig til en alvorlig blodforgiftning og kunne ik blive rask, blev mere og mere syg de første 4 dage på hospitalet og kunne ingen ting, og de sagde også at hvis jeg ik var kommet ind på skadestuen der var jeg nok ik vågnet igen og have over 41 i feber og hallucinerede

så skynd dig afsted for din egen skyld 

Anmeld

7. februar 2013

Clisolka

Mor1012 skriver:

skal til lægen kl 16

Nix, du er ikke den eneste - jeg bliver også hammer syg hver gang. Jeg har lige ligget tirs-ons med høj feber  Jeg blev sendt hjem fra arbejdet i mandags pga. stærke menssmerter og plukveer i uge 9 og havde ingen andre symptomer  Jeg var så nede med en urinprøve hos lægen og bingo, en grum blærebetændelse. Som gravid kan jeg slet ikke mærke det. 

Jeg har været indlagt mange gange som barn pga. det, men voksede fra det for ca 10 år siden, indtil jeg blev gravid med mit første barn, så startede det igen. Jeg har ikke haft det i mellemtiden, men nu er det tilbage med fuld styrke 

Anmeld

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De 2 gange jeg har haft det, er jeg også blevet mega syg, med ondt i nyre osv. Jeg har så aldrig haft det med at det sviger og brænder når man tisser. Også derfor jeg ik har opdaget det, før jeg har været rigtig syg. 

Rigtig god bedring til dig!! Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

Mor1012

StineW79 skriver:

De 2 gange jeg har haft det, er jeg også blevet mega syg, med ondt i nyre osv. Jeg har så aldrig haft det med at det sviger og brænder når man tisser. Også derfor jeg ik har opdaget det, før jeg har været rigtig syg. 

Rigtig god bedring til dig!! Vh stine

det er helt ligesom mig

jeg kom i behandling idag <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.