Så er det imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Fiona78

Dutte84 skriver:

Det er jo godt... Vil gerne selv have lavet et tattoo... Men er for pivet...  

Jeg synes ikke det er så slemt, det afhænger selvfølgelig af str og stedet den bliver lavet
Jeg vil til enhver tid hellere have en tattoo end få lavet et hul hos tandlægen MED bedøvelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Mira0911

Fiona78 skriver:

Jeg synes ikke det er så slemt, det afhænger selvfølgelig af str og stedet den bliver lavet
Jeg vil til enhver tid hellere have en tattoo end få lavet et hul hos tandlægen MED bedøvelse

Ja, kommer an på smertetærsklen hvordan den er.. Min er stærk.. Min vil gerne have Julie's navn og dato på håndledet...

Anmeld

19. juni 2009

Miamaja

Mebach skriver:

Det er måske lidt underligt at skrive sådan, når nu damen HAR bestemt sig for en tatovering?

underligt  det er min mening at jeg ikke kan lide tatoveringer- det synes jeg naeppe er 'underligt'.

Anmeld

19. juni 2009

Fam. Madsen

Så fik jeg den lavet den sidder på underbenet lige over foden og synes bare den er bleven så flot

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2009

Fiona78

Fam. Madsen skriver:

Så fik jeg den lavet den sidder på underbenet lige over foden og synes bare den er bleven så flot

Smukt Virkelig flot

Anmeld

19. juni 2009

Fiona78

Dutte84 skriver:

Ja, kommer an på smertetærsklen hvordan den er.. Min er stærk.. Min vil gerne have Julie's navn og dato på håndledet...

Det er det samme jeg gerne vil når jeg får børn, bare på undersiden af håndleddet da jeg jo på mandag får tatoveret mit andet håndled

Anmeld

19. juni 2009

Fam. Madsen

Fiona78 skriver:

Smukt Virkelig flot

takker synés jeg også selv, jeg ville gerne have haft den på håndledet men med mit job synes jeg at jeg gerne at jeg nemmer kunne dække den til

Anmeld

19. juni 2009

Fiona78

Fam. Madsen skriver:

takker synés jeg også selv, jeg ville gerne have haft den på håndledet men med mit job synes jeg at jeg gerne at jeg nemmer kunne dække den til

Ja det er vigtigt at gøre op med sig selv om man vil vise dem eller ej og om det er acceptabelt i ens fag
Som landmand er der ikke nogle grænser (er ihvertfald ikke stødt på nogen)
Er lidt mere spændt på nu hvor jeg højest sandsynligt skal igang med noget nyt pga min ryg, regner med det bliver sygeplejerske

Anmeld

19. juni 2009

Tina2

Fam. Madsen skriver:

Den er super flot, tillykke med den:-) Hvad gav du for den?

Anmeld

19. juni 2009

Fam. Madsen

Fiona78 skriver:

Ja det er vigtigt at gøre op med sig selv om man vil vise dem eller ej og om det er acceptabelt i ens fag
Som landmand er der ikke nogle grænser (er ihvertfald ikke stødt på nogen)
Er lidt mere spændt på nu hvor jeg højest sandsynligt skal igang med noget nyt pga min ryg, regner med det bliver sygeplejerske

Jeg vil gerne vise den frem men jeg arbejde på et ældrecenter og de er ikke så vild med tatoos så jeg har valgt og få den der nede for så kan min strømper jo skjule det meste af den og så er det jo ikke lige et sted man kigger mest

er det en sygeplejeske du vil have på ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.