Rensning af sofa??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Som overskriften lyder...

Jeg har en sofa af stof, (sofa købt i bilka), men kunne godt tænke mig, at få det renset, da den trænger gevaldigt efter vi har fået hund...

Kan man bruge en tæpperenser?

Jeg har nemlig lige malet og vil gerne forny stuen mest muligt, så den bliver pæn igen...

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

mth1987

Mathias Villads skriver:

Som overskriften lyder...

Jeg har en sofa af stof, (sofa købt i bilka), men kunne godt tænke mig, at få det renset, da den trænger gevaldigt efter vi har fået hund...

Kan man bruge en tæpperenser?

Jeg har nemlig lige malet og vil gerne forny stuen mest muligt, så den bliver pæn igen...

Knus Mette

Mener at jeg i forbindelse har sku opsnuse en tæpperenser at ha set en der også kunne ordne sofaer. Men er ikk 100 på det. Evt prøv google. Høre gerne Update da jeg lige har købt ny sofa og har tre hunde og kat så ku være rart at vide mht rengøring. Støvsugning virker ikk altid godt nok

Anmeld

7. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
mth1987 skriver:

Mener at jeg i forbindelse har sku opsnuse en tæpperenser at ha set en der også kunne ordne sofaer. Men er ikk 100 på det. Evt prøv google. Høre gerne Update da jeg lige har købt ny sofa og har tre hunde og kat så ku være rart at vide mht rengøring. Støvsugning virker ikk altid godt nok

Nej støvsuger og en klud hjælper nemlig ikke på det..slet ikke ovenpå denne vinter med så meget sne...

og vil gerne ha den skulle blive pæn igen... Jeg prøver med en tæpperenser, så skal jeg nok vende tilbage senere...

Knus Mette

Anmeld

7. februar 2013

mth1987

Mathias Villads skriver:

Nej støvsuger og en klud hjælper nemlig ikke på det..slet ikke ovenpå denne vinter med så meget sne...

og vil gerne ha den skulle blive pæn igen... Jeg prøver med en tæpperenser, så skal jeg nok vende tilbage senere...

Knus Mette

Det ville være super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.