Ingen spørgsmål er dumme:):)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

marie_jon

Jeg har efterhånden gået rigtig længe og tænkt på følgende... Det STAFF som står bag denne side... Ja måske et mærkeligt spørgsmål? Har de mon andet arbejde, eller kan de leve af denne hjemmeside? Har SÅ tit tænkt på om det er fritidsjob at styrre denne side, eller deltids job? Må dertil tilføje at baby.dk har beriget mit liv, og stor ros til hjernen bag den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Silas <3

Jeg tror ikke de får noget for det

Anmeld

7. februar 2013

Laulund87

Det er frivilligt Tror det eneste de "får" er plusmedlemskab, men det kommer sikkert en moderator på banen der kan svare på det

Anmeld

7. februar 2013

Dinna88

Jeg mener at Henrik snakkede om, at han ville stræbe efter at leve af baby.dk. Det var for 1½ år siden trooooooo jeg. Men staff arbejder frivilligt

Anmeld

7. februar 2013

marie_jon

Silas <3 skriver:

Jeg tror ikke de får noget for det

Anmeld

7. februar 2013

marie_jon

Laulund87 skriver:

Det er frivilligt Tror det eneste de "får" er plusmedlemskab, men det kommer sikkert en moderator på banen der kan svare på det

Det er fantastisk at de har tiden og lysten til det

Anmeld

7. februar 2013

marie_jon

Dinna88 skriver:

Jeg mener at Henrik snakkede om, at han ville stræbe efter at leve af baby.dk. Det var for 1½ år siden trooooooo jeg. Men staff arbejder frivilligt

Okay Mon ikke han så lever af det nu? Dejligt at de brænder for det, så vi allesammen kan nyde af side 

Anmeld

7. februar 2013

Dinna88

maria_josse skriver:

Okay Mon ikke han så lever af det nu? Dejligt at de brænder for det, så vi allesammen kan nyde af side 

uha, det ved jeg ikke. Der har godt nok aldrig været så mange reklamer herinde som nu  Men ja, det er dejligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.