hjemmetest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Lige et spm ang hjemmetesterri. jeg har BPdag d 11/2 og det er jo en evighed væk. nå men tog en hjemmetest her til morgen, og den var så negativ som noget kan være. men betyder det så at forsøget er mislykkedes? eller kan den nå at vende endnu?

aarghh er i 7 sind ved ikke hvad jeg skal tro. Håber virkelig nogle her kan hjælpe. menses er osse udeblevet. hvis jegregner cyklusdage altså fra sidste menses som var D. 30/12 ja så er den ca 11 dage for sent på den.

Men kan man regne med ens cyklus når man er i hormonbehandling? fik æo d. 26/1. aah jeg ved ikke. er vist bare skrup forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Lou

Anonym skriver:

Lige et spm ang hjemmetesterri. jeg har BPdag d 11/2 og det er jo en evighed væk. nå men tog en hjemmetest her til morgen, og den var så negativ som noget kan være. men betyder det så at forsøget er mislykkedes? eller kan den nå at vende endnu?

aarghh er i 7 sind ved ikke hvad jeg skal tro. Håber virkelig nogle her kan hjælpe. menses er osse udeblevet. hvis jegregner cyklusdage altså fra sidste menses som var D. 30/12 ja så er den ca 11 dage for sent på den.

Men kan man regne med ens cyklus når man er i hormonbehandling? fik æo d. 26/1. aah jeg ved ikke. er vist bare skrup forvirret

Jeg ved det ikke, men jeg tror bestemt ikke det er ensbetydende med at det er mislykket. Det er jo forskelligt hvr hurtigt man begynder at producere hcg... man siger jo at de fleste kan teste fra 4+0 og der er du jo ikke endnu. 

Håber for dig at den er hjemme!!

Anmeld

7. februar 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Har hørt nogle der først har kunne teste positiv på en hjemmetest 1-2 uger efter BP dag .. Så syntes bestemt ikke du skal miste håbet

til dig

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Lou skriver:

Jeg ved det ikke, men jeg tror bestemt ikke det er ensbetydende med at det er mislykket. Det er jo forskelligt hvr hurtigt man begynder at producere hcg... man siger jo at de fleste kan teste fra 4+0 og der er du jo ikke endnu. 

Håber for dig at den er hjemme!!

ja det har jeg osse og ja det er 100 år til. mindst men klinikken sagde så at jeg burde kunne teste på min oprindelige Bp dag som var d 9 men da det var en lørdag fik jeg lige 2 dag mere.. sadister der de

Anmeld

7. februar 2013

Putomanen

Da de påvirker kroppen med alt muligt medicin, kan du ikke regne fra din sidste mens dag, som man ellers gør. Du kan i stedet regned med at du vile hsve normal testdag 14 dage efter æu, som reelt set svarer til din ægløsning. Med mindre du er langsom til at danne hcg, burde du kunne teste på denne dag 

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Da de påvirker kroppen med alt muligt medicin, kan du ikke regne fra din sidste mens dag, som man ellers gør. Du kan i stedet regned med at du vile hsve normal testdag 14 dage efter æu, som reelt set svarer til din ægløsning. Med mindre du er langsom til at danne hcg, burde du kunne teste på denne dag 

puha håber det er fordi jeg er Langsom til at danne HCG for det er 15 dage siden ÆU nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.