Hvad giver man den nybagte mor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Happiness

Jeg fik chokolade, og var overlykkelig ;-) Især mens jeg ammede i starten, jeg havde den sygeste trang til sødt... Og så en håndcreme og en halskæde.

Min mand fik en øl af flere af dem der kom. Han drak dem dog ikke, men det varen sød tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

LRJ

Min mormor gav mig et gavekort som keg kunne bruge på ammebh'er

Men min veninde kom dog alligevel med den bedste gave dengang, en bananmilkshake for burger King, havde den sygeste trang til sådan en, og skrev det for sjovt til hende men da hun kom havde hun sådan en med og en pakke krydreboller og tror os der var noget pålægs chokolade

Anmeld

7. februar 2013

LR85

Anonym skriver:

Min veninde har lige født og jeg skal på sygehuset og besøge dem i morgen.

Jeg har naturligvis købt gaver til bebs, men hvad giver jeg moderen? Blomster vil jeg ik komme med da hun skal hjem fredag.

Nogen der har nogle gode ideer til en gave?

et smykke.

Anmeld

7. februar 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Min veninde har lige født og jeg skal på sygehuset og besøge dem i morgen.

Jeg har naturligvis købt gaver til bebs, men hvad giver jeg moderen? Blomster vil jeg ik komme med da hun skal hjem fredag.

Nogen der har nogle gode ideer til en gave?

Hvor er det da bare skide sødt du også tænker på mor og ikke kun på baby. Mange  for den!

Mit bedste forslag er lidt lækkert til håret og så noget lækkert at spise. Hospitalsmad er seriøst ikke altid lige lækkert, og chokolade el. andet er super til at skylde tunfrikadeller el. lign. ned med.

Anmeld

8. februar 2013

Troldemommi

Lone H. skriver:

Min mormor gav mig et gavekort som keg kunne bruge på ammebh'er

Men min veninde kom dog alligevel med den bedste gave dengang, en bananmilkshake for burger King, havde den sygeste trang til sådan en, og skrev det for sjovt til hende men da hun kom havde hun sådan en med og en pakke krydreboller og tror os der var noget pålægs chokolade

Super god veninde du har dig 

Monica

Anmeld

8. februar 2013

3rollinger

Hvad med nogle af disse tilbud:

http://www.myfirstdeal.dk/category/baby

Der er sovecoach

Familiefotografering 

Eller kursus i babytegn

Om ikke andet er det da meget anderledes gaver 

Anmeld

8. februar 2013

Peanut

Kropsmassage 

Ansigtsmessage/behandling 

Pedicure 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.