Om 3 måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Har vi prøvet at lave baby nr 2 i et år

Det havde jeg alligevel ikke troet da vi besluttede os for at få nr 2.

Håber 2013 er vores år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

babyonboard

Hej med dig

Ved hvordan det føles vi har om 3 mdr præcis også været igang i 1 år med at lave barn nr 2 men intet sker, troede også det ville gå stærkerer denne gang da kroppen har været gravid en gang, men sådan skal det åbentbart ikke være, det tog os 14 måneder med vores datter, og orker næsten ikke hvis det skal tage lige så lang tid. 

Men  fingre for at år 2013 bliver dit og mit år til at få de magiske 2 streger.

Hilsen Charlotte

Anmeld

7. februar 2013

CH2012

Anonym skriver:

Har vi prøvet at lave baby nr 2 i et år

Det havde jeg alligevel ikke troet da vi besluttede os for at få nr 2.

Håber 2013 er vores år

Ved ikke hvad jeg skal sige, - har ikke stået i den situation men i stedet for du denne her: 
Og jeg håber for jer, at det snart vender - prøv at se om du kan ligge det lidt fra dig? (ved godt det er enormt svært).

Anmeld

7. februar 2013

CH2012

lottepigen12 skriver:

Hej med dig

Ved hvordan det føles vi har om 3 mdr præcis også været igang i 1 år med at lave barn nr 2 men intet sker, troede også det ville gå stærkerer denne gang da kroppen har været gravid en gang, men sådan skal det åbentbart ikke være, det tog os 14 måneder med vores datter, og orker næsten ikke hvis det skal tage lige så lang tid. 

Men  fingre for at år 2013 bliver dit og mit år til at få de magiske 2 streger.

Hilsen Charlotte

Også et  til dig! Og håb om det bedste.

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg har på et tidspunkt læst herinde, at hvis men er opsat på det og tænker for meget over at blive gravid, så kan det være sværere.

Anmeld

7. februar 2013

gædde/gitte

Det hjælper skisme heller ikke at gøre som MIG... at tænke " min tur kommer når den kommer " ....for om 1 mrd har vi sagt sådan i 4 år... nu har vi gang i inserminering.... for eller sker der sgu nok intet

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Det hjælper skisme heller ikke at gøre som MIG... at tænke " min tur kommer når den kommer " ....for om 1 mrd har vi sagt sådan i 4 år... nu har vi gang i inserminering.... for eller sker der sgu nok intet

Anmeld

7. februar 2013

camilla10

er også frustreret. har været i behandling i 1 år og 2 mdr. med 2. barn. håber også 2013 er vores år...

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

er også frustreret. har været i behandling i 1 år og 2 mdr. med 2. barn. håber også 2013 er vores år...

Fik I nr 1 på naturlig vis?

Anmeld

25. marts 2013

camilla10

Anonym skriver:

Fik I nr 1 på naturlig vis?

Nej, der fik vi også hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.