Ny beviser "Maddie" McCan - Pige skal DNA testes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Sabsy

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Benjamins'mor

7. februar 2013

Mettefpigen

Desværre så tror jeg ikk det er hende..... Hvis de frivilligt giver dna så tvivler jeg på at det er hende....

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Mettefpigen skriver:

Desværre så tror jeg ikk det er hende..... Hvis de frivilligt giver dna så tvivler jeg på at det er hende....

Man har lov at håbe.
Men der er også mange igennem sagens løb der siger de har set pigen rundt om i verden.

Undre mig bare over at ingen har lagt mærke til at hun ligner den pige der er forsvundet (fordi det jo er hende).

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

Benjamins'mor skriver:

Man har lov at håbe.
Men der er også mange igennem sagens løb der siger de har set pigen rundt om i verden.

Undre mig bare over at ingen har lagt mærke til at hun ligner den pige der er forsvundet (fordi det jo er hende).

Jeg har ikk set billeder af den pige de vil tage dna af fra..... Men jaa håber da, selvom jeg også tænker på at hvis hun har en ny familie så vil det måske ikk være godt for hende at komme tilbage..

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Mettefpigen skriver:

Jeg har ikk set billeder af den pige de vil tage dna af fra..... Men jaa håber da, selvom jeg også tænker på at hvis hun har en ny familie så vil det måske ikk være godt for hende at komme tilbage..

Har heller ikke set billeder.

Jeg tvivler under alle omstændigheder på at hun får lov at blive hos dem der har bortført hende, hvis hun bliver fundet.

De vil komme i fængsel eller lign, og hun skal hjem.
Det er ihvertfald min mening, synes den familie fortjener så meget at få deres datter hjem, de har søgt og ledt i 6 år forgæves.

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

Benjamins'mor skriver:

Har heller ikke set billeder.

Jeg tvivler under alle omstændigheder på at hun får lov at blive hos dem der har bortført hende, hvis hun bliver fundet.

De vil komme i fængsel eller lign, og hun skal hjem.
Det er ihvertfald min mening, synes den familie fortjener så meget at få deres datter hjem, de har søgt og ledt i 6 år forgæves.

Jo helt sikkert :-) men for Madeleine er det ikk sikkert det er godt.... Hun var meget lille da hun blev kidnappet, så det er ikk sikkert at hun kan huske dem...

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Mettefpigen skriver:

Jo helt sikkert :-) men for Madeleine er det ikk sikkert det er godt.... Hun var meget lille da hun blev kidnappet, så det er ikk sikkert at hun kan huske dem...

Det er selvfølgelig rigtigt, men mon ikke staten hjælper så vidt muligt.

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

Benjamins'mor skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt, men mon ikke staten hjælper så vidt muligt.

Det håber jeg da :-)

Anmeld

7. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det ville være dejligt, men tror det nu ikke siden, at de frivilligt afgiver DNA. Har ikke set billeder af pigen nogen steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.