Mødet gik godt på sygehuset ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen..  

Jeg var til møde på sygehuset igår da jeg var til møde omkring obduktionen omkring min dreng jeg mistede i uge 17+5   Lægerne undersøgte kromosfejl  (Staves)  Lægen fortalte mig at vi ikke var grunden til at vores barn havde alvorlig hjertefejl og chancerne var små i næste graviditet omgående hjertefejl..   Jeg er utrolig glad for at jeg ikke var skyld det her..   Men lægen fortalte mig at de vil holde øje med mig i næste graviditet for at undgå det her igen.   Men chancerne er minimale for at vores kommende barn også er syg.  Er lettet over de svar jeg fik.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Håber du snart får et sundt og rask barn! Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

StineW79 skriver:

Håber du snart får et sundt og rask barn! Vh stine

Det håber jeg inderligt også..  Vi vil arbejde på det i den her cyklus igen 

Anmeld

6. februar 2013

E.J.mor.

det gør mig ondt at hører at du har mistet

det er meget hårdt jeg mistet selv en lille pige i 22 uge pga rygmarvsbrok som jeg selv måtte føde

troede aldrig på jeg skulle få et levende barn igen og din næste graviditet ja du vil være nervøs men du bliver tjekket tit og kan tage til trygheds scanninger,jeg blev gravid 8 måneder efter tabet og nu har jeg en datter på 4 1/2 år,så lykkedes kan det

knus charlotte

Anmeld

6. februar 2013

E.J.mor. skriver:

det gør mig ondt at hører at du har mistet

det er meget hårdt jeg mistet selv en lille pige i 22 uge pga rygmarvsbrok som jeg selv måtte føde

troede aldrig på jeg skulle få et levende barn igen og din næste graviditet ja du vil være nervøs men du bliver tjekket tit og kan tage til trygheds scanninger,jeg blev gravid 8 måneder efter tabet og nu har jeg en datter på 4 1/2 år,så lykkedes kan det

knus charlotte

Jeg fødte også min søn selv..    Det er utroligt hårdt at gå igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.