Han er SÅ utilfreds om eftermiddagen:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

naomi

Min søn på 3 år til maj har i den sidste tid (ca 1,5 uge) været så sur og utilfreds hver eftermiddag.. det er lige meget hvad jeg foreslår vi kan lave så er det "neeeej" der kommer ud af ham. Hvis han selv foreslår han vil se tegnefilm og jeg så begynder at tænde for det så kommer der også "neeeej" fra hans mund. Det er SÅ frustrerende og tærrer på os alle.

Jeg tænker det kan være fordi jeg er gravid og han udemærket kan mærke der foregår noget her i familien. Eller at han er understimuleret i dp. (han skal i bh til april) Men sjovt nok så er han ikke sådan når vi er nogen steder...

Hvad skal jegvstille op med min ellers så glade søn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

naomi

opper lige

Anmeld

6. februar 2013

Alexander&Lærke

Mon ikke bare det er en periode eller også er han bare trosig. Tror det vender igen. men det kan sagtens også være fordi jeg trænger til en anden hverdag med flere udfordringer som han får Om lidt, tro mig han skal nok blive træt når han starter i bh.... 

Anmeld

6. februar 2013

Pige2009

naomi skriver:

Min søn på 3 år til maj har i den sidste tid (ca 1,5 uge) været så sur og utilfreds hver eftermiddag.. det er lige meget hvad jeg foreslår vi kan lave så er det "neeeej" der kommer ud af ham. Hvis han selv foreslår han vil se tegnefilm og jeg så begynder at tænde for det så kommer der også "neeeej" fra hans mund. Det er SÅ frustrerende og tærrer på os alle.

Jeg tænker det kan være fordi jeg er gravid og han udemærket kan mærke der foregår noget her i familien. Eller at han er understimuleret i dp. (han skal i bh til april) Men sjovt nok så er han ikke sådan når vi er nogen steder...

Hvad skal jegvstille op med min ellers så glade søn?

Har været igennem lidt det samme med min datter. Hun ikke rigtig gad de små de sidste par mdr. i DP, da hun først startede i BH, da hun var 3 år og 2 mdr. Denne "kedsomhed" tog hun med sig hjem og var pløkumulig! Det var en fase, som varede et par mdr. ind til hun så startede i BH Sover jeres søn stadig til middag?

Anmeld

7. februar 2013

naomi

Baagøe skriver:

Har været igennem lidt det samme med min datter. Hun ikke rigtig gad de små de sidste par mdr. i DP, da hun først startede i BH, da hun var 3 år og 2 mdr. Denne "kedsomhed" tog hun med sig hjem og var pløkumulig! Det var en fase, som varede et par mdr. ind til hun så startede i BH Sover jeres søn stadig til middag?

okay. dejligt at vide vi ikke er de enest med sådan et barn

Mht mddagssøvn så ja.. han sover stadig 2 timers middagssøvn. Både når han er i dp og hjemme. Sidst vi prøvede at springe en middagslur over (ca et par mdr siden) var han møgg træt og derfor helt umulig hen på eftermiddagen..

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

naomi skriver:

okay. dejligt at vide vi ikke er de enest med sådan et barn

Mht mddagssøvn så ja.. han sover stadig 2 timers middagssøvn. Både når han er i dp og hjemme. Sidst vi prøvede at springe en middagslur over (ca et par mdr siden) var han møgg træt og derfor helt umulig hen på eftermiddagen..

Mon ikke det bare er en fase. Er sikker på, det snart er overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.