8-årig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

TNBC

Baagøe skriver:

Synes ikke just, at kilden er særlig troværdig - især ikke når selv samme medie har samme nyhed et andet sted, men hvor der står, hun har født en pige!

http://www.dagens.dk/nyheder/faren-er-væk-ni-årig-pige-har-født-barn-i-mexico

Jeg har læst på en engelsk hjemmeside, hvor de ee i tvivl om hun faktisk er 9. Men barnet er blevet født og hedder maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Pige2009

hannetheis skriver:

Kan ikke åbne linket

Kan se en anden har sat hyperlink ind, men ellers er copy/paste jo et så glimrende redskab!

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

Yurie skriver:

Jeg har læst på en engelsk hjemmeside, hvor de ee i tvivl om hun faktisk er 9. Men barnet er blevet født og hedder maria

Der kan man bare se, bliver irriteret over manglende research, nok derfor jeg ikke anser mediet som særlig troværdigt

Anmeld

9. februar 2013

TNBC

Frkmtc skriver:

Det virker godt nok også mærkeligt, at en 8 årige allerede har fået mestruation og sådan??

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Verdens yngste mor.
Hun fik menstruation før hun fyldte et år.

Anmeld

9. februar 2013

TNBC

Baagøe skriver:

Der kan man bare se, bliver irriteret over manglende research, nok derfor jeg ikke anser mediet som særlig troværdigt

Jeg læser mere den her engelske side, da den er mere troværdig og jeg får nyhederne før.

Anmeld

9. februar 2013

TNBC

Baagøe skriver:

Da jeg læste historien første gang på dansk medie, var barnet først en dreng og så i selve artiklen blev det en pige.
Bt og eb har ikke styr på noget. Masser af stavefejl, forkerte ældre, køn..

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Yurie skriver:

Da jeg læste historien første gang på dansk medie, var barnet først en dreng og så i selve artiklen blev det en pige.
Bt og eb har ikke styr på noget. Masser af stavefejl, forkerte ældre, køn..

Præcis

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Jeg læser mere den her engelske side, da den er mere troværdig og jeg får nyhederne før.

Ok. Min tid er for knap til sådan noget. Læser helst Børsen eller magasiner som TÆNK eller Penge & Privatøkonomi 

Anmeld

10. februar 2013

henh01

Jeg studser sgu også lidt over det!!

I så fald det er en sand historie - ja så kan jeg kun undrer mig over at hun rent faktisk er sendt hjem MED BARNET! "der skal udføres jævnlige sundhedstjek pga moderens unge alder" argh... Man sender da ikke en 8-9 årig pige hjem med ansvaret for et lille spædbarn.. Hmm..

Anmeld

10. februar 2013

TNBC

henh01 skriver:

Jeg studser sgu også lidt over det!!

I så fald det er en sand historie - ja så kan jeg kun undrer mig over at hun rent faktisk er sendt hjem MED BARNET! "der skal udføres jævnlige sundhedstjek pga moderens unge alder" argh... Man sender da ikke en 8-9 årig pige hjem med ansvaret for et lille spædbarn.. Hmm..

Der er ret stor sandsynlighed for at hun ikke er 9, men at mor lyver hende yngre, fordi det er lettere at sælge en 9årig til mænd, end en teenager. Eller noget med skole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.