Tegn eller indbildning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Alberte&Mor <3

Hej baby.. . Jeg skal have min mens på lørdag(eller helst ikk!!) og jeg har ifølge flere æl beregnere haft ægløsning enten den 19 eller den 26 og vi har begge gange sexet inden og efter. Min cyklus før abort var på 35 dage, derfor jeg har taget forbehold på en cyklus på 28 og 35 dage!! Jeg har siden weekenden haft lidt kvalme og specielt hvis jeg bliver sulten. Desuden har jeg haft sån lidt mens agtige følelser i underlivet de seneste dage og øget udflåd, har flere gange været på toilet bare for at tørre mig fordi jeg tror det røde er kommet. Jeg har i denne cyklus brugt preseed- men om det sku ha noget at sige ved jeg ikke...

Men det skal også siges at jeg virkelig ønsker at være gravid, og tænker en del over efter det jeg oplevede en sa i november.

Jeg testede fredag d. 1 februar da vi sku i byen og aftenen og ville ikke risikere at drikke lidt hvis den nu var der- men den var negativ.

Hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Hullabullabulla

Fruskruk200 skriver:

Hej baby.. . Jeg skal have min mens på lørdag(eller helst ikk!!) og jeg har ifølge flere æl beregnere haft ægløsning enten den 19 eller den 26 og vi har begge gange sexet inden og efter. Min cyklus før abort var på 35 dage, derfor jeg har taget forbehold på en cyklus på 28 og 35 dage!! Jeg har siden weekenden haft lidt kvalme og specielt hvis jeg bliver sulten. Desuden har jeg haft sån lidt mens agtige følelser i underlivet de seneste dage og øget udflåd, har flere gange været på toilet bare for at tørre mig fordi jeg tror det røde er kommet. Jeg har i denne cyklus brugt preseed- men om det sku ha noget at sige ved jeg ikke...

Men det skal også siges at jeg virkelig ønsker at være gravid, og tænker en del over efter det jeg oplevede en sa i november.

Jeg testede fredag d. 1 februar da vi sku i byen og aftenen og ville ikke risikere at drikke lidt hvis den nu var der- men den var negativ.

Hvad tror i?

Min erfaring er at beregnerne langt fra passer på alle..

Til gengæld var jeg Aldrig i tvivl om min æl (selvom den faldt en uge senere end beregnere).. Jeg havde altid slim, og smerter + temperaturmetoden passede..

Ikke for at tage modet fra dig - men psyken kan fremkalde meget i kroppen på en når man ønsker graviditet..

Vi forsøgte næsten 2 år før det lykkedes - og samtlige måneder havde jeg diverse symptomer - men uden positivt resultat

Den dag jeg testede positiv havde jeg nærmest ingen symptomer (set i bakspejlet havde jeg lidt ømme bryster og mens smerter ) - så blev meget overrasket over de 2 streger..

krydser alt hvad jeg kan for at du får de 2 streger

Anmeld

6. februar 2013

Alberte&Mor <3

Tror desværre heller ikke selv på den, men ønsker da så inderligt brugte du æl tesT for at finde ægløsning, og hvornår fra? 

Anmeld

6. februar 2013

Hullabullabulla

Fruskruk200 skriver:

Tror desværre heller ikke selv på den, men ønsker da så inderligt brugte du æl tesT for at finde ægløsning, og hvornår fra? 

De første mange måneder gjorde jeg ikke - men til sidst gjorde jeg, kun for at få bekræftet at æl lå der.. Min æl lå på cyklusdag 21, så tog test fra dag 18-20, og på 20. dag var den positiv

Anmeld

6. februar 2013

Alberte&Mor <3

Okay. Jeg tænker nemlig at teste i næste cyklus hvis ikke der er held denne gang. Vil gerne vide om jeg overhovedet har ægløsning! 

Anmeld

6. februar 2013

Hullabullabulla

Fruskruk200 skriver:

Okay. Jeg tænker nemlig at teste i næste cyklus hvis ikke der er held denne gang. Vil gerne vide om jeg overhovedet har ægløsning! 

Så start lidt tidligt selvom det er lidt dyrt - men så burde du ramme det

Anmeld

6. februar 2013

Alberte&Mor <3

Ja det tænkte jeg jeg har 11 tests liggende, mon det er nok eller ska jeg have fat i flere?

Anmeld

6. februar 2013

Hullabullabulla

Fruskruk200 skriver:

Ja det tænkte jeg jeg har 11 tests liggende, mon det er nok eller ska jeg have fat i flere?

Mon ikke det er nok ?

Tip: hvis du klikker på citer indlæg kan folk se du har skrevet en kommentar til deres indlæg

Og pøj pøj med testeriet

Anmeld

6. februar 2013

Alberte&Mor <3

Tak for det, jeg vil prøve mig frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.