Ideer modtages gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Inden længe har manden og jeg bryllupsdag, og jeg vil gerne gi' ham et eller andet. Pengene er smaa, saa det skal være et eller andet jeg selv kan kreere eller købe, uden det kommer til at koste for meget...

Lækker middag, er nok udelukket, da jeg ikke ved hvor meget vi er hjemme den dag. 

Tænker et sødt kort, med en romantisk tekst eller digt, evt. fra en sang. Eller hvad synes i? 

Har bare lyst til at vise ham hvor meget han betyder for mig og hvor højt jeg elsker ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Fandt dette, hvad synes i? og er det fesent at lave et kort selv med den tekst? 

Da to hjerter mødtes, skete der en forandring.
Jeg forstod ikke hvad, men der skete noget i mig.
Livet blev lyst, selvom alt andet var som det plejer.

Siden da, blev du til min og jeg blev til din.
I dag forstår jeg det hele, men har svært ved at fatte.
Hvor meget du betyder for mig og hvor heldig jeg er.
For at have dig ved min side, for evigt og altid.

Tak for alt og fordi du er, den du er.

Anmeld

6. februar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Fandt dette, hvad synes i? og er det fesent at lave et kort selv med den tekst? 

Da to hjerter mødtes, skete der en forandring.
Jeg forstod ikke hvad, men der skete noget i mig.
Livet blev lyst, selvom alt andet var som det plejer.

Siden da, blev du til min og jeg blev til din.
I dag forstår jeg det hele, men har svært ved at fatte.
Hvor meget du betyder for mig og hvor heldig jeg er.
For at have dig ved min side, for evigt og altid.

Tak for alt og fordi du er, den du er.

Jeg ved at min mand ikke ville sætte pris på sådan noget, men det kan jo være at din er anderledes på det punkt

Hva med noget så kliche agtigt som biografen?

Der er jo de boxe med 2 billetter, popcorn og sodavand, mener til 249?

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg ved at min mand ikke ville sætte pris på sådan noget, men det kan jo være at din er anderledes på det punkt

Hva med noget så kliche agtigt som biografen?

Der er jo de boxe med 2 billetter, popcorn og sodavand, mener til 249?

Jeg aner heller ikke om det er noget for min, ved at han en gang har sagt at det da lige saa godt er manden der kan faa blomster... For ikke saa lang tid siden skrev han en rigtig sød besked til mig paa et stykke papir, der laa til mig da jeg stod op 

Biff-billetter vil jeg ha med i overvejelserne 

Anmeld

6. februar 2013

Tøs85

Jeg synes digtet lyder rigtig fint!! Ved at min mand ville blive rigtig glad for sådan noget.. Manden får jo ligesom bekræftet hvor meget han betyder for dig og det kan han da kun blive glad for..

Anmeld

6. februar 2013

tarkoflen

Det er lidt svært at hjælpe med, hvad han ville sætte pris på

Jeg tænker noget klippekort agtigt noget... Du kan jo selv bestemme om det skal være noget frækt, eller det skal være noget i retning af at han slipper for at støvsuge, lave mad, at han må få en omgang massage, at han kan tage en tur ud og fiske eller et eller andet han synes er fedt, at du ser et eller andet i tv eller en film, som han synes er fedt, som du ikke synes er særlig fedt... Ja det er kun fantasien der sætter grænser

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja det er lidt svært at vide hvad han vil blive glad for, nu jeg ikke rigtig fortæller noget om ham. Men er ogsaa selv lidt i tvivl faktisk, er ikke saa go' til saadan noget 

Derfor er det fedt med en masse ideer 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.