glædelse over at der nu endelig sker lidt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

mdbl

hej Piger

Vi har prøvet at blive gravide siden sep. 2011. Og der er bare  ikke sket noget endnu! :/ 

Det er så hådt! .. I sommers blev manden sæd testet og den var fin, hvilket var godt jo!.. I sommers tog jeg så også til læge men aftalte at vente med at blive sendt videre efter nytår hvis der ikke var sket noget.. 

der er stadig ikke sket noget, DESVÆRRE! .. Jeg har mens som jeg skal hver md.. Kan næsten sætte kl slet på det. 

Nå, men så idag havde jeg bestilt tid til lægen og kom der ind og fortalte at der ikke er sket noget endnu. Og han bestemte sig for at sende mig videre til en gyn. Som så skal lave en undersøgelse som vist nok hedder HSG( Mener det var den) .. Grunden til det var at man tror at mine æggeledere er blokeret .. 

HÅBER IKKE DER ER NOGET GALT!!! .. Lige nu er det mest en lettelse at vi er kommet videre og er jeg bare super glad for!!!   

Men ssamtidig frygter jeg også alt muligt. 

Syntes bare lige jeg ville dele dette med jer!  

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Sujan

Det er hårdt når man prøver længe uden resultat.

Vi blev testet og de kunne ikke finde svar på hvad der gjorde vi ikke blev gravide. Så blev jeg sendt til gyn for at få lavet samme undersøgelse. Blev gravid i samme cyklus (2-3 dage efter undersøgelsen), selvom undersøgelsen viste at der ikke var blokeret. Men det hjalp åbenbart så der var bedre passage.

Vi havde prøvet i 2,5 år inden undersøgelsen.

Så krydser fingre for det snart er jeres tur

Anmeld

6. februar 2013

mdbl

Sujan skriver:

Det er hårdt når man prøver længe uden resultat.

Vi blev testet og de kunne ikke finde svar på hvad der gjorde vi ikke blev gravide. Så blev jeg sendt til gyn for at få lavet samme undersøgelse. Blev gravid i samme cyklus (2-3 dage efter undersøgelsen), selvom undersøgelsen viste at der ikke var blokeret. Men det hjalp åbenbart så der var bedre passage.

Vi havde prøvet i 2,5 år inden undersøgelsen.

Så krydser fingre for det snart er jeres tur

håber også det sker snart .. 

Og hvor godt for jer at det skete så hurtigt og at der ikke var noget galt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.