Sende pakke på over 20 kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.126 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

**Ønskebabyen

Er der nogle herinde, der ved om man kan sende en pakke på over 20 kg? Og med hvilket firma??

Jeg ved at postdanmark kun tager imod privatpakker på max. 20 kg.

Den jeg skal sende vejer 23-25 kg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Dot D

GLS eller et andet pakkefirma, der findes flere lokale. Jeg bruger tit GLS, og det fungere fint

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

Er der nogle herinde, der ved om man kan sende en pakke på over 20 kg? Og med hvilket firma??

Jeg ved at postdanmark kun tager imod privatpakker på max. 20 kg.

Den jeg skal sende vejer 23-25 kg..

Postdanmark sender pakker over 20 kg. Det er hedder bare "Xl-omdeling" og går under privatpakker over 20 kg med særlig omdeling.

Hvis du klikker på linket og ser over til højre helt nederst, vil du se priserne på det.

http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Priser/Pakker-Danmark-0.pdf

/Fenja

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Fenja09 skriver:

Postdanmark sender pakker over 20 kg. Det er hedder bare "Xl-omdeling" og går under privatpakker over 20 kg med særlig omdeling.

Hvis du klikker på linket og ser over til højre helt nederst, vil du se priserne på det.

/Fenja

Jeg har forsøgt mig, og fik at vide på posthuset, at de kun tog imod privatpakker på under 20 kg.

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Dot D skriver:

GLS eller et andet pakkefirma, der findes flere lokale. Jeg bruger tit GLS, og det fungere fint

Troede kun GLS var til erhverv??

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har forsøgt mig, og fik at vide på posthuset, at de kun tog imod privatpakker på under 20 kg.

Så må du ringe derind for det passer ikke, at de kun tager imod pakker til 20 kg. Det står jo også i linket jeg har givet og det er pr 1 Januar 2013. Så har du da noget på sort/hvid når du ringer.

/Fenja

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Fenja09 skriver:

/Fenja

Hmm, har lige tjekket dit link. Mystisk at jeg fik at vide på mit lokale posthus at de ikke tog imod den.. Jeg må lige ned og spørge dem i dag, og vise dem det du linker til! Tak for hjælpen.

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Fenja09 skriver:

Så må du ringe derind for det passer ikke, at de kun tager imod pakker til 20 kg. Det står jo også i linket jeg har givet og det er pr 1 Januar 2013. Så har du da noget på sort/hvid når du ringer.

/Fenja

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

**Ønskebabyen skriver:

Hmm, har lige tjekket dit link. Mystisk at jeg fik at vide på mit lokale posthus at de ikke tog imod den.. Jeg må lige ned og spørge dem i dag, og vise dem det du linker til! Tak for hjælpen.

Selv tak

Og GLS har samme ordning som Postdanmark, de tager op til 20 kg - ved så ikke om de også har en "særlig omdeling" til pakker derover.

Anmeld

6. februar 2013

Dot D

**Ønskebabyen skriver:

Troede kun GLS var til erhverv??

Penge er vel penge idag

Jeg har fået fra GLS, der er sendt fra privat, derfor regnede jeg med at det kunne lade sig gøre... 

Men jeg tror faktisk ikke, der er noget, der kun er til privat, du kan jo sende fra deres pakkeleveringssteder også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.